تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۵ تیر ۱۴۰۵)

  • کد خبر: ۴۲۵۳۲۲
  • ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۷
تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۵ تیر ۱۴۰۵)
رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض مجدد آتش بس، مناطقی را در جنوب لبنان هدف تجاوز خود قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های لبنانی از حمله مجدد رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک «بیت یاحون» در جنوب لبنان را هدف دو حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین منطقه «النبطیه الفوقا» در جنوب لبنان را هدف تجاوز خود قرار داد.

المیادین همچنین گزارش داد که هم اکنون آرامشی شکننده بر بخش‌های غربی، مرکزی و شرقی نوار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی حاکم شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.