اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

تزریق ۳۸۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل‌ونقل مشهد

  • کد خبر: ۴۳۹۱۹
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
تزریق ۳۸۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل‌ونقل مشهد
عضو شورای شهر مشهد در نطق پیش از دستور گفت: در ابتدای شروع مسئولیت تجمع تاکسی‌رانان و اتوبوس‌رانان را شاهد بودیم که از برخورد‌های قهری و قضایی و نامهربانی‌های دوره قبل گله داشتند که همه گله‌ها در ۶ ماه برطرف شد.

لاله سادات کوثری-شهرآرانیوز| عضو شورای شهر مشهد در نطق پیش از دستور گفت: یکم مهر ماه روز جهانی بدون خودرو و حمل‌ونقل پاک نام‌گذاری شده، این روز ویژه را گرامی می‌داریم.

بهاروند افزود: برخی از مهم‌ترین اتفاقات عمرانی و حمل‌ونقلی در دوره‌ای که بنده ریاست کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک بودم قابل تأمل است.

وی افزود: در ابتدای شروع مسئولیت تجمع تاکسی‌رانان و اتوبوس‌رانان را شاهد بودیم که از برخورد‌های قهری و قضایی و نامهربانی‌های دوره قبل گله داشتند که همه گله‌ها در عرض ۶ ماه برطرف شد.

بهاروند ادامه داد: نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی را در دستور‌کار قرار دادیم و تعداد ۳۸۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان تزریق کردیم. این در حالی بود که رقم خریداری اتوبوس از ۵۰۰ میلیون به ۳ میلیارد تومان رسید. برای توان‌یابان هم ۶۰ سفر رایگان اتوبوس و قطار‌شهری در ماه در نظر گرفتیم.

بهاروند با بیان اینکه در ابتدای شروع مسئولیت شرکت‌های مستقر در پایانه‌های مسافربری میلیارد‌ها تومان بدهکاری به شهرداری داشتند، اظهار کرد: در این راستا تفاهم‌نامه با انجمن صنفی اتوبوس‌های برون‌شهری منعقد کردیم.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد اذعان کرد: صدور بلیت الکترونیکی سفر و کوتاه‌کردن بازار سیاه فروش بلیت را در سامانه مسافربری محقق نمودیم.


بهاروند با بیان اینکه هزینه احداث هر کیلومتر قطار‌شهری در ابتدای دوره ۲۰۰ میلیارد تومان بود و الان ۸۰۰ میلیارد تومان شده است، افزود: حفاری خط ۳ بدون توقف ادامه دارد و قرار است پایانه مسافربری تا میدان شهدا به طول ۱۵ کیلومتر از خط ۳ در سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری شود و اتصال انتهای خواجه‌ربیع به شهرک شهید باهنر در خط ۴ قطار‌شهری تعریف شده است.

وی افزود: ما در حوزه گسترش حمل‌ونقل پاک رتبه نخست کشور را داریم و ۲۵۰ کیلومتر خطوط دوچرخه‌سواری در مشهد باید ایجاد شود و این در حالی است که تهران ۶۰ کیلومتر دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->