معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

هیچ واحد تولیدی در خراسان رضوی به دلیل بدهی بانکی تعطیل نخواهد شد

  • کد خبر: ۴۴۲۳۱
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
هیچ واحد تولیدی در خراسان رضوی به دلیل بدهی بانکی تعطیل نخواهد شد
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ واحد تولیدی در این استان به دلیل بدهی بانکی تعطیل نخواهد شد بلکه در باره تقسیط بدهی یا نحوه تملک آن تصمیم جدید اتخاذ می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز،علی رسولیان  در سی و سومین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی با اشاره به مشکل بدهی یک شرکت به بانک کشاورزی افزود: به استناد مصوبه رییس قوه قضائیه این واحد تعطیل نخواهد شد اما در مورد مالکیت آن برابر رای دادگاه عمل خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، پارسال ۵۰ واحد تملک شده با سرمایه‌‍‌گذاری ۳۳۶ میلیارد ریال از سوی بانکها به بخش خصوصی واگذار و از این محل برای ۲۳۷ نفر شغل ایجاد شد.

 

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به مشکل برخی واحدهای تولیدی برای پرداخت بدهی مالیاتی گفت: تلاش می‌شود در زمینه بدهی مالیاتی  برخی واحدها با توجه به مشکلات پرداخت حقوق کارمندان و کمبود نقدینگی آنها، مساعدت شود.

وی افزود: همچنین براساس مصوبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، اداره کل تامین اجتماعی استان باید از ورود و حسابرسی دفاتر بیشتر از یکسال خودداری کند.

 

رسولیان در مورد مشکل واحدهای تولیدی مربوط به ماده ۳۷ قانون تامین اجتماعی نیز ادامه داد: تا زمانی که مجلس شورای اسلامی در باره رفع اشکالات این ماده قانونی تصمیم گیری کند، مشکلات واحدهای تولیدی مرتبط با این موضوع با رعایت قانون از طریق کمیسیون قضایی استان برطرف می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در پنج ماه نخست امسال گفت: این کارگروه به انضمام عملکرد گروه‌های کاری خود، در این مدت ۸۲ نشست برگزار کرده که ۵۲۷ پرونده در آنها مورد بررسی قرار گرفته و منتج به ۶۹۶ مصوبه شده است.

 

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: از این تعداد مصوبه اقدامات لازم برای اجرایی شدن ۲۵۸ مصوبه انجام گرفته و ۴۳۶ مصوبه در دست اقدام است، ۲ مصوبه نیز مورد پیگیری قرار نگرفته است.

در این نشست مشکلات ۱۵ واحد تولیدی با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مختلف مورد بررسی قرار گرفت که مشکلات ۱۰ واحد تولیدی تعیین تکلیف شد و رفع مشکلات پنج واحد تولیدی برای بررسی بیشتر به نشست‌های بعدی این کارگروه یا مکاتبه با سازمان‌های مربوطه در تهران موکول شد.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->