تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

تعلیق شش‌ماهه تا یک‌ساله در انتظار متخلفان ورزش‌های رزمی

  • کد خبر: ۴۹۳۴۱
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعلیق شش‌ماهه تا یک‌ساله در انتظار متخلفان ورزش‌های رزمی
کمیته بازرسی فدراسیون ورزش‌های رزمی با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد و مجازات شش ماه تا یک سال تعلیق در انتظار متخلفان است.

وحید اسحاقی، رئیس هیات رزمی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه سامان‌دهی بازرسان هیئت‌های استانی اظهار کرد: آگاه‌سازی‌های توجیهی را در قالب موارد آموزشی برای بازرسان هر استان در فضای مجازی با هماهنگی فدراسیون برگزار نموده‌ایم. در هیئت‌های استانی نیز انتصاباتی در زمینه بازرسان در دو بخش آقایان و بانوان با هماهنگی رؤسای هیئت‌های استانی صورت گرفته است.

رئیس کمیته بازرسی فدراسیون افزود : کمیته بازرسی درباره تخلفات حوزه ورزش‌های رزمی، اقداماتی را انجام داده است. با هر تخلفی که مواجه شویم، آن کمیته شش ماه تا یک سال تعلیق می‌شود، هزینه شرکت در مسابقات، احکام و ارتقای سطح از طریق هیئت‌ها اطلاع‌رسانی شده است و در صورت اعلام و گزارش مستند به هیئت، با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

رئیس کمیته بازرس فدراسیون که ریاست هیئت رزمی خراسان رضوی را نیز بر عهده دارد، درباره هیئت خراسان رضوی و برگزاری کلاس‌ها و مسابقات به‌صورت مجازی گفت: در شرایط کرونا، تمام کلاس‌ها، مسابقات و دوره‌های دان به‌صورت مجازی برگزار شد. هیئت به‌طور ویژه به سامان‌دهی سبک‌های زیرمجموعه ، سامان‌دهی ورزش‌کاران بهویژه درباره کارت عضویت فدراسیون و نیز کارت بیمه ورزشی پرداخته است.

اسحاقی در پایان گفت : در زمینه عملکرد سبک‌های زیرمجموعه نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته، همچنین هیئت رزمی استان تفاهم‌نامه‌هایی را با ارگان‌ها و هیئت‌های مختلف درزمینه تعامل و همکاری با آن‌ها برای ارتقای ورزش‌های رزمی در استان منعقد کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->