بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در سراسر کشور

  • کد خبر: ۴۹۴۱۷
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در سراسر کشور
هشتمین جلسه کمیته راهبری معین‌های اقتصادی فرهنگی استان سه شنبه ۲۰ آبان ماه، با حضور اعضا و علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان در محل سالن جلسات این نهاد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، لبافی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی گفت: در این جلسه رزم حسینی در خصوص اجرایی شدن مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در کشور سخن گفت و تاکید کرد، معاونت‌ها و ادارات کل این وزارت در استان‌ها باید از تمامی ظرفیت‌های خود در زمینه توانمندسازی مردم و اجرای این طرح و مسؤولیت‌های اجتماعی استفاده کنند.


وی افزود: استان خراسان رضوی و به خصوص کمیته راهبری معین‌های اقتصادی استان، به عنوان الگوی اجرای این طرح و معرفی آن به سایر استان‌ها نقشی کلیدی دارد و باید برای ارائه راهکارها، آموزش اجرا و پیاده‌سازی این طرح برنامه داشته باشد.


در این جلسه بسته ارائه شده از سوی دبیرخانه نهاد شامل: مبانی نظری و فرآیند اجرا و تجربیات خراسان رضوی، ساختار سازمانی ملی و استانی برای ارسال به استان‌های متقاضی، اجرای مدل پس از بررسی توسط اعضا برای ارائه به سایر استان‌ها به تصویب رسید.


لبافی اجرای این مدل در قالب ۳ پیشنهاد مطرح کرد: اجرا در همه استان ها، اجرا در استان‌هایی که استانداران و سایر ارکان حاکمیتی آن اعلام آمادگی کنند و اجرا در ۵۰۰ شرکت صنعتی بزرگ کشور و در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی می‌باشد که هر سه پیشنهاد مورد قبول اعضا قرار گرفت.


دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳ استان جهت پیوستن به این مدل اعلام آمادگی کردند و باید برای معرفی مدل به این استان‌ها بسته‌ای تهیه شده که به همراه مصادیق اجرایی ارسال گردد.


در ادامه هر کدام از اعضا در هر دو مقوله به صورت مختصر به ارائه نظر پرداخته و در نهایت پیشنهادات مطرح شده به تصویب رسید.

روابط عمومی معین‌های اقتصادی فرهنگی استان خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->