پیش‌بینی کارشناس بازار طلا از قیمت طلا در روز‌های آینده (۵ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش یا کاهش قیمت طلا؟ قیمت جهانی طلا امروز چند؟ (۵ مرداد ۱۴۰۳) | آیا طلا گران می‌شود؟ دوازدهمین آزمون استخدامی دولت، جمعه هفته آینده (۱۲ مرداد) برگزار می‌شود وزیر نیرو: تا فردا (۶ مرداد ۱۴۰۳) همه ظرفیت تولید برق فعال می‌شود وضعیت بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت (۵ مرداد ۱۴۰۳) | چرخش عجیب بازار طلا و سکه پس از یک هفته تعطیلی قیمت جدید سورن پلاس دوگانه سوز ایران خودرو اعلام شد + جدول قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۵ مرداد ۱۴۰۳) شرکت‌های بورسی به حذف قیمت‌گذاری دستوری ملزم می‌شوند مصرف چشمگیر برق در بخش خانگی | گرما، اوج مصرف را از شب به روز منتقل کرد آخرین وضعیت مصرف برق در کشور (۵ مرداد ۱۴۰۳) زمان برگزاری چهلمین حراج شمش طلا | تغییر ساعت کاری بانک‌ها خللی در فرایند خرید شمش طلا ایجاد نمی‌کند اولین رویکرد وزیر پیشنهادی کار توجه به معیشت کارگران باشد روایت صنعتگران از مشکلات ناترازی برق | از توزیع ناعادلانه تا کمبود در تولید + ویدئو کارگاه تولید همبرگر تقلبی در توس مشهد پلمب شد (۴ مرداد۱۴۰۳) وزارت صمت: مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است رکورد مصرف برق کشور شکسته شد (۴ مرداد ۱۴۰۳) قیمت موبایل‌های سامسونگ و شیائومی (۴ مرداد ۱۴۰۳) بوی کهنگی پوشاک تاناکورا، تولیدکننده داخلی را خفه کرد | پُزِ کهنه طلا و سکه امروز در مشهد چند قیمت خورد؟ (۴ مرداد ۱۴۰۳) قانون سامان‌دهی مسکن چه تاثیری بر بازار گذاشته است؟ قطع برنامه‌های عادی صداوسیما برای اعلام هشدار نارنجی هواشناسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۴ مرداد ۱۴۰۳) | قیمت‌ها افزایش یافت قیمت‌ها در بازار خودرو‌های داخلی افزایشی شد (۴ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش ۱ تا ۲۱ میلیون تومان مشهد نیازمند همدلی برای عبور از اوج مصرف برق قیمت امروز ارز، طلا، سکه، بیت‌کوین (۴ مرداد ۱۴۰۳) | سکه امامی وارد کانال ۴۱ میلیون تومان شد
سرخط خبرها

اولین روستابازار مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۴۹۵۶۷
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
  • ۱
اولین روستابازار مشهد افتتاح شد
اولین روستابازار مشهد و استان با هدف حفظ و ایجاد زنجیره تولید به مصرف و حذف واسطه‌گری در چهارراه مخابرات قاسم‌آباد افتتاح شد. ۱۰ روستابازار دیگر در مشهد راه‌اندازی خواهد شد.

طنین همتی|شهرآرانیوز، اولین روستابازار با هدف حفظ و ایجاد زنجیره تولید به مصرف و حذف واسطه‌گری در مشهد افتتاح شد. این روستابازار اولین در مشهد است و قرار است ۹ روستابازار دیگر هم در نقاط مختلف مشهد راه‌اندازی شود.
در این روستابازار مواد پروتئینی از جمله مرغ، تخم‌مرغ و گوشت، عسل، خشکبار و میوه‌جات عرضه می‌شود.

 

 

مدیرعامل شرکت روستابازار کارآفرینان خراسان رضوی درباره ایجاد این روستابازار اظهار کرد: این اولین روستابازار در کشور با هدف از مرزعه تا بازار است و قرار است با حذف واسطه‌گری، فضایی را برای فروش تولیدات روستایی فراهم کند.
وی افزود: شرکت روستابازار کارآفرینان خراسان رضوی یک شرکت استارتاپی است که سیاستش براساس برنامه‌ریزی برای فروش داخلی و خارجی و همچنین فروش حضوری و اینترنتی است.


وی گفت: تولیدکنندگان به یک برنامه‌ریزی مدون و نگاه خلاقانه نیاز دارند و از طرفی ایجاد امنیت برای مصرف‌کننده که کالا را از جایی خریداری کند که هم از نظر کیفیت و هم قیمت مناسب باشد، امری ضروری است. با کمک جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی و کشاورزی استان برای ایجاد این روستابازار تصمیم گرفتیم که در ادامه، این حرکت قرار است به همه استان تعمیم داده شود.
وی تأکید کرد: ۱۰ روستابازار در مشهد قرار است برپا شود و حدود ۱۰۰ روستابازار هم در استان خراسان رضوی ایجاد خواهد شد تا همه شهرهای ما یک روستابازار داشته باشند.


شایسته با بیان اینکه ادامه این حرکت به استقبال مردم بستگی دارد، تصریح کرد: اولین شعبه با همکاری شهرداری و سازمان میادین مشهد در سالنی در چهارراه مخابرات قاسم‌آباد افتتاح شد. باتوجه‌به اینکه قیمت‌ها در این مکان براساس تنظیم بازار و بعضی از کالاها ۱۰درصد زیر قیمت عرضه می‌شود، پیش‌بینی می‌شود شاهد استقبال مردم باشیم.
وی در پایان افزود: شعار این مجموعه «از مزرعه تا سفره» است و قرار است در این مسیر حرکت کنیم و باعث حذف واسطه‌ها در این بخش شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
0
0
باسلام ...فقط اگرنظارت مداوم‌برسالم بودن وقیمت جنس نباشه کم کم بازمیشه مرکز کلاه گذاشتن سرمشتری بیچاره .....لطفا حتما به کیفیت وقیمتها نظارت شود تاآخربه تعطیلی وبسته شدن نرسه بلکه هرروز بیشتررونق پیداکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->