اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

لزوم احداث پل هوایی در انتهای طبرسی شمالی

  • کد خبر: ۴۹۶۹
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۴
لزوم احداث پل هوایی در انتهای طبرسی شمالی
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

سازمان ترافیک
469...0903 پس کی قرار است بعد از کلانتری طبرسی شمالی، پل هوایی نصب شود؟ حتما باید عابران کشته شوند تا به فکر مردم بیفتید؟
695...0910 هرروز شاهد تصادف و دعوا در دوربرگردان انتهای پارک رجا هستیم. این مشاجر ه ها به دلیل رعایت نکردن حق تقدم در دور زدن اتفاق می افتد. باتوجه به مسکونی بودن محدوده و عبور کودکان از عرض خیابان، چرا دوربرگردان را به 200 متر پایین تر که مسکونی نیست منتقل نمی کنند؟
158...0936 باتوجه به بازگشایی چند مسیر دوربرگردان در بولوار حر به ویژه افتتاح چهارراه شترگلو، از شهرداری تقاضا می شود دوربرگردان انتهای پارک رجا را به منطقه غیرمسکونی در انتهای شهرک رجایی منتقل کنند. ساکنان این محل، عابران پیاده و کودکان دچار حادثه می شوند.
شهروند- هتل های بدون پارکینگ، مجتمع های موبایل فروشی بدون پارکینگ، داروخانه ها، مطب های پزشکی، رستوران ها، همه و همه در ترافیک شهر به ویژه در مناطق قدیمی نقش دارند و این از مدیریت اشتباه مسئولان دوره های قبل است.
شهروند- بیشتر ترافیک شهر به دلیل راه های فرعی و وجود مراکز پزشکی و مطب ها در خیابان های اصلی است. اگر شهرداری و نظام پزشکی بتوانند این مراکز را به محدوده های خلوت شهر هدایت کنند، بار ترافیک کم می شود.


شهرداری
358...0915 از شهرداری منطقه 4 برای روکش آسفالت بولوار شهیدآوینی و خیابان ستایش تشکر می کنیم.
762...0915 از شهردار و اعضای شورای شهر تقاضا می شود گاهی به محلات، کوچه ها و خیابان های مختلف سری بزنند تا از مشکلات مردم باخبر شوند. مطهری شمالی 49 تا سمزقند با وجود تردد بسیار زیاد -به دلیل حضور مدارس و...- وضعیت آسفالت بسیار بدی دارد و این درحالی است که این محدوده محله باقدمتی است و آسفالت آن نیاز به ترمیم یکپارچه دارد.


قطارشهری
شهروند- بچه های بازیگوش زیادی را در قطارشهری می بینم که مدام کنجکاوی می کنند. خوب است در مانیتور داخل واگن ها، غیراز تبلیغات، کارتن هم پخش و آنان را سرگرم کنند.
859...0938 لطفا کمی به فکر شست‌وشو داخل و بیرون واگن‌های قطار‌ باشید که بعضی‌وقت‌ها خیلی کثیف هستند. چرا باید منتظر کنایه‌های زائران عزیز از شهرهای مختلف باشیم.


شرکت آب و فاضلاب
081...0936 چاه اگوی انتهای کوچه استاد حسابی 31 از ابتدای تابستان علاوه بر بوی نامطلوب، سوسک های زیادی روانه منازل کرده است. لطفا رسیدگی کنید.


متفرقه
110...0915 کسی را می شناسم که فرزندش تجدید آورده بود و به دلیل سنگین بودن هزینه های تحصیلی او را ملامت و در نهایت فرزندشان خانواده را ترک کرد. اکنون 6 ماه است که او و همسرش از فرزندشان خبر ندارند. این اتفاق به ارتباط آن ها آسیب جدی زده است. اگر مسئولان نمی توانند ارزانی بیاورند دست کم جلوی افزایش تورم را بگیرند تا خانواده ها با چنین بحران هایی روبه رو نشوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->