هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد

  • کد خبر: ۵۰۲۲۷
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد
گایدز اینستاگرام (Guides) می‌تواند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشد، زیرا شامل متن به همراه عکس‌ها، گالری‌ها و ویدیو‌هایی است که موضوع مورد بحث را به تصویر می‌کشند.

به گزارش شهرآرانیوز، قابلیت گایدز در ابتدا برای گروهی از سازندگان فعال بود که محتوای مربوط به سلامت روان و رفاه را منتشر می کردند اما اکنون اینستاگرام اعلام کرده که این قابلیت برای همه کاربران موجود خواهد بود و گایدز دربرگیرنده انواع محتوا می‌شود.

هدف از طراحی فورمت گایدز فراهم کردن راهی برای سازندگان و بازاریابان اینستاگرام برای اشتراک گذاری محتوای طولانی در این شبکه اجتماعی است که تاکنون عمدتا روی مدیاهایی نظیر تصاویر و ویدیوها متمرکز بوده است. گایدز اینستاگرام می تواند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشد زیرا شامل متن به همراه عکس‌ها، گالری‌ها و ویدیوهایی است که موضوع مورد بحث را به تصویر می‌کشند.

این قابلیت می تواند مدت زمانی که کاربران در اینستاگرام سپری می کنند را افزایش دهد زیرا کاربران ناچار نخواهند بود برای دسترسی به پستهای مورد نظرشان از طریق لینک قرار گرفته در صفحه سازنده محتوا یا لینک ارایه شده در استوریهای سازنده، به وب سایتها و وبلاگها بروند.

 

قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد

Instagram expands new ‘Guides’ feature to all users, upgrades Search

 

با توسعه بخشهای محصولات، مکان‌ها و پست‌ها، گایدز اینستاگرام اکنون می تواند حوزه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. اینستاگرام می گوید استفاده از این قابلیت را راحت‌تر کرده است و ممکن است راهنمای محصولات در داخل بخش جدید خرید در این پتلفرم هم قرار بگیرد.

بازدیدکنندگان گایدز می‌توانند گایدز را در استوری‌ها و دایرکت‌ها به اشتراک بگذارند و دسترسی‌شان را توسعه بیشتری دهند.

همچنین اینستاگرام قابلیت جست و جو را آپدیت کرد و کاربران می‌توانند نامها، نام کاربری، هشتگ‌ها و مکان‌ها را جست و جو کنند. با تغییراتی که در بخش جست و جو انجام گرفته است، کاربران می‌توانند کلید واژه را در کادر جست و جوی اینستاگرام وارد کرده و محتوای مربوط به آن را در نتایج جست و جو مشاهده کنند.

بر اساس گزارش تک کرانچ، اینستاگرام اعلام کرده که آپدیت جست و جو به انگلیسی برای همه کاربران در کانادا، آمریکا، انگلیس، استرالیا، نیوزیلند و ایرلند موجود است و قابلیت گایدز برای همه کاربران توسعه پیدا کرده است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->