معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

داستان موفقیت یک کارآفرین جنجالی

  • کد خبر: ۵۳۴۳۸
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
داستان موفقیت یک کارآفرین جنجالی
کتاب «رضایتمندی در کسب و کار» مى تواند آغازگر یک تغییر بزرگ در افرادی باشد که می‌خواهند استارت آپ خود را راه بیندازند یا در مراحل ابتدایی توسعه آن هستند.
 
این کتاب نوشته تونی شی، کارآفرین بزرگ و صاحب فروشگاه آنلاین زاپوز، است که در سال ۲۰۱۰ میلادی در آمریکا به چاپ رسید و طبق آمار روزنامه‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال، پر فروش‌ترین کتاب سال شد. ترجمه روان و زیبای آن از سوی فاطمه علی بابایی صورت گرفته و انتشارات فرهنگ و تمدن در سال ۱۳۹۵ آن را منتشر کرده است.
 
نویسنده جنجالی این کتاب که عادت‌های عجیب او در بین کارآفرین‌های دنیا زبانزد بود و چند هفته پیش بر اثر آتش سوزی در منزلش فوت کرد، در مقدمه کتاب خود آورده است: «من بیشتر عمرم یک کار آفرین بوده ام، چون فکر می‌کنم همواره از خلاق بودن و تجربه کردن لذت برده و درس‌هایی را که در طول زندگی شخصی و ماجراجویی‌های جدید آموخته ام، همیشه به کار گرفته ام. در سال ۱۹۹۶ ال ایکس را پایه گذاری کردم که در سال ۱۹۹۸ به قیمت ۲۶۵ میلیون دلار به مایکروسافت فروخته شد. در سال ۱۹۹۹ با زاپوز به عنوان مشاور و سرمایه گذار شروع به همکاری کردم و در نهایت، مدیر عامل آن شدم. ما شرکت را از فروش هیچ در سال ۱۹۹۰ به بیش از یک میلیارد دلار فروش سالیانه رساندیم. در سال ۲۰۰۹ زاپوز در معامله‌ای به ارزش ۲/۱ میلیارد دلار به آمازون واگذار شد.»
 
مارشال گلد اسمیت نیز که از مربیان برجسته مدیریت در دنیاست در وصف این کتاب می‌گوید: «این کتاب می‌تواند آغازگر یک دگرگونی باشد. تونی شی به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید به طور خارق العاده‌ای خوشنودی و هم چنین موفقیت خود را از طریق ارتقای رضایتمندی اطرافیانتان افزایش دهید.» از نکات جالب این اثر این است که حتی اگر به مباحثی مثل تجارت و فناوری علاقه‌مند نباشید هم جذب این قصه می‌شوید که چگونه تلاش، تنبلی، نبوغ و شکست همه در کنار هم می‌تواند زندگی خارق العاده‌ای را به ارمغان بیاورد. شما از این طریق خیلی چیز‌ها درباره رضایتمندی یاد خواهید گرفت.
مطالعه این کتاب که در قالب داستان و خاطره‌های نویسنده بیان کننده موفقیت ها، شکست ها، فرصت‌ها و تهدید‌های کسب وکارهایش است، پیشنهاد‌هایی کاربردی برای موفقیت و رضایتمندی درونی و بیرونی ارائه می‌کند.

 
رضایتمندی در کسب و کار
نویسنده: تونی شی | مترجم: فاطمه علی بابایی
انتشارات: فرهنگ و تمدن
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->