کابل‌کشی داخلی فیبر نوری برای مشترکان مخابرات تا پایان سال ۱۴۰۴ رایگان شد پیش‌ثبت‌نام فعالسازی eSIM ایرانسل آغاز شد + روش ثبت نام ویدئو | تست خشونت ربات انسان‌نمای Unitree G۱ iOS ۲۶ ممکن است موقتاً عمر باتری دستگاه را کاهش دهد آپدیت بزرگ iOS ۲۶ با ویژگی‌های مهم منتشر شد | از طراحی شیشه‌ای تا هوش مصنوعی اپل کدام گوشی‌های اندروید و آیفون از eSIM پشتیبانی می‌کنند؟ پیش‌ثبت‌نام فعال سازی eSIM همراه اول آغاز شد + آموزش ثبت‌نام سامسونگ: آپدیت امنیتی گوشی‌های گلکسی را همین حالا نصب کنید (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) اولین تصاویر واقعی از جعبه آیفون ۱۷ و آیفون ایر منتشر شد توافق اولیه آمریکا و چین بر سر تغییر مالکیت تیک‌تاک پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تشکیل سازمان ملی هوش مصنوعی چگونه از چت‌جی‌پی‌تی در دانشگاه استفاده کنیم که تقلب محسوب نشود؟ آیا آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس از شارژ فوق‌سریع پشتیبانی می‌کنند؟ آخرین خبر از پرونده قاچاق آیفون: ۱۱ مدیر متخلف ممنوع‌الخروج شدند سند هوش مصنوعی خراسان رضوی تدوین می‌شود تلاش آمریکا برای حل بحران مسکن با چاپ سه‌بُعدی! رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور
سرخط خبرها

داستان موفقیت یک کارآفرین جنجالی

  • کد خبر: ۵۳۴۳۸
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
داستان موفقیت یک کارآفرین جنجالی
کتاب «رضایتمندی در کسب و کار» مى تواند آغازگر یک تغییر بزرگ در افرادی باشد که می‌خواهند استارت آپ خود را راه بیندازند یا در مراحل ابتدایی توسعه آن هستند.
 
این کتاب نوشته تونی شی، کارآفرین بزرگ و صاحب فروشگاه آنلاین زاپوز، است که در سال ۲۰۱۰ میلادی در آمریکا به چاپ رسید و طبق آمار روزنامه‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال، پر فروش‌ترین کتاب سال شد. ترجمه روان و زیبای آن از سوی فاطمه علی بابایی صورت گرفته و انتشارات فرهنگ و تمدن در سال ۱۳۹۵ آن را منتشر کرده است.
 
نویسنده جنجالی این کتاب که عادت‌های عجیب او در بین کارآفرین‌های دنیا زبانزد بود و چند هفته پیش بر اثر آتش سوزی در منزلش فوت کرد، در مقدمه کتاب خود آورده است: «من بیشتر عمرم یک کار آفرین بوده ام، چون فکر می‌کنم همواره از خلاق بودن و تجربه کردن لذت برده و درس‌هایی را که در طول زندگی شخصی و ماجراجویی‌های جدید آموخته ام، همیشه به کار گرفته ام. در سال ۱۹۹۶ ال ایکس را پایه گذاری کردم که در سال ۱۹۹۸ به قیمت ۲۶۵ میلیون دلار به مایکروسافت فروخته شد. در سال ۱۹۹۹ با زاپوز به عنوان مشاور و سرمایه گذار شروع به همکاری کردم و در نهایت، مدیر عامل آن شدم. ما شرکت را از فروش هیچ در سال ۱۹۹۰ به بیش از یک میلیارد دلار فروش سالیانه رساندیم. در سال ۲۰۰۹ زاپوز در معامله‌ای به ارزش ۲/۱ میلیارد دلار به آمازون واگذار شد.»
 
مارشال گلد اسمیت نیز که از مربیان برجسته مدیریت در دنیاست در وصف این کتاب می‌گوید: «این کتاب می‌تواند آغازگر یک دگرگونی باشد. تونی شی به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید به طور خارق العاده‌ای خوشنودی و هم چنین موفقیت خود را از طریق ارتقای رضایتمندی اطرافیانتان افزایش دهید.» از نکات جالب این اثر این است که حتی اگر به مباحثی مثل تجارت و فناوری علاقه‌مند نباشید هم جذب این قصه می‌شوید که چگونه تلاش، تنبلی، نبوغ و شکست همه در کنار هم می‌تواند زندگی خارق العاده‌ای را به ارمغان بیاورد. شما از این طریق خیلی چیز‌ها درباره رضایتمندی یاد خواهید گرفت.
مطالعه این کتاب که در قالب داستان و خاطره‌های نویسنده بیان کننده موفقیت ها، شکست ها، فرصت‌ها و تهدید‌های کسب وکارهایش است، پیشنهاد‌هایی کاربردی برای موفقیت و رضایتمندی درونی و بیرونی ارائه می‌کند.

 
رضایتمندی در کسب و کار
نویسنده: تونی شی | مترجم: فاطمه علی بابایی
انتشارات: فرهنگ و تمدن
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->