قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعلام جزئیات بخشودگی جریمه تردد شبانه تاکسی‌های اینترنتی

  • کد خبر: ۵۳۵۹۳
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
اعلام جزئیات بخشودگی جریمه تردد شبانه تاکسی‌های اینترنتی
این روز‌ها که به‌دلیل منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح بسیاری از مردم نیازمند استفاده از تاکسی هستند، یکی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی‌های اینترنتی پیامک‌هایی است که هرشب مبنی بر جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای آن‌ها فرستاده می‌شود.

جانقربان| شهرآرانیوز- این روز‌ها که به‌دلیل منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح بسیاری از مردم نیازمند استفاده از تاکسی هستند، یکی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی‌های اینترنتی پیامک‌هایی است که هرشب مبنی بر جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای آن‌ها فرستاده می‌شود.


باتوجه‌به نقل‌قول‌هایی که پیش از این مطرح شده بود، قرار بر این بود که جریمه تردد شبانه تاکسی‌های اینترنتی شامل بخشودگی شود، اما تردید‌ها و نگرانی‌هایی برای رانندگان این تاکسی‌ها مبنی بر اعمال این بخشودگی وجود دارد.


رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی درباره بخشودگی جریمه تاکسی‌های اینترنتی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: تردد تاکسی‌های اینترنتی بررسی و پایش خواهد شد و بخشودگی جریمه تردد شبانه شامل خودرو‌هایی می‌شود که دلیل تردد آن‌ها خدمت به مردم بوده باشد.


سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: هدف از اجرای محدودیت‌ها کاهش ترددهاست و نیت ما قطع زنجیره انتقال ویروس و کاهش ابتلا به کروناست. تاکسی‌ها و خودرو‌های مسافربر عمومی در شهر برای ما مهم هستند، اما خودرو‌هایی که به‌دلیل رهایی از محدودیت‌ها در تاکسی‌های اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند و هدف آن‌ها تردد‌های غیرضروری و شخصی است، قطعا جریمه خواهند شد.


رئیس پلیس راهور مشهد نیز دراین‌باره به شهرآرانیوز گفت: بنا به اعلام فرمانداری مشهد، تاکسی‌های اینترنتی‌ای که تا تاریخ ۳۰ آبان ۹۹ شماره پلاک آن‌ها در سامانه تاکسی‌های اینترنتی ثبت شده باشد، مجوز تردد شبانه دارند.


سرهنگ حسنعلی امامی افزود: معرفی این خودرو‌ها به‌وسیله سامانه تاکسی‌های اینترنتی و تاکسی‌رانی مشهد انجام شده و پس از تاریخ ذکرشده، پلاک‌های جدید پذیرفته نمی‌شود و مجاز به تردد نیستند.


وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه دوربین‌ها تخلف‌های شبانه را ثبت می‌کنند، این جریمه‌ها شامل قانون دوبرابری نمی‌شود و پس از پایان محدودیت‌ها جریمه پلاک‌های مجاز حذف خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->