احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا
سرخط خبرها

نمایش ضعیف مظاهری در دربی ۹۴| حسینی به دروازه استقلال برمی‌گردد؟

  • کد خبر: ۵۵۵۶۴
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
نمایش ضعیف مظاهری در دربی ۹۴| حسینی به دروازه استقلال برمی‌گردد؟
در کنار مدافعان پراشتباه استقلال، رشید مظاهری نیز روز بسیار بدی را در مقابل مهاجمان پرسپولیس سپری کرد تا به یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این میدان تبدیل شود. بعد از دربی شایعه بازگشت حسینی به دروازه استقلال قوت گرفته است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، در کنار مدافعان استقلال که روز بسیار پراشتباهی را سپری کردند رشید مظاهری نیز درگل‌های خورده تیمش کم تقصیر به گردن نداشت. مظاهری که اولین بازی بزرگ خود با پیراهن استقلال را تجربه می‌کرد در دربی ۹۴ یکی از بازیکنانی بود که نمره قبولی نگرفت تا بعد از بازی بسیاری از رسانه‌های نزدیک به استقلال خبر از بازگشت حسینی به قفس توری آبی‌ها را بدهند.

زمزمه بازگشت حسینی بعد از نمایش پرانتقاد مظاهری مقابل پرسپولیس شاید به گوش فکری هم برسد و سرمربی استقلال را برآن دارد تا تصمیم‌های تازه‌ای برای چارچوب دروازه استقلال اتخاذ کند. البته باید توجه داشت که مظاهری در بازی با گل گهر و آلومینیوم اراک ناجی استقلال بود و اگر آن واکنش‌ها را نشان نمی‌داد شاید امتیاز‌های استقلال کمتر از چیزی بود که اکنون می‌بینیم. به هرحال بازگشت حسینی هم ممکن است یک شوک مقطعی باشد به این دلیل که خط دفاع استقلال با بازیکنی همچون عارف غلامی وضعیت بغرنجی را تجربه می‌کند و بعید است با این ترکیب به نقطه روشنی در لیگ بیستم برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->