اولین تصاویر رسمی از هدست XR سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی s۲۵ مقایسه مشخصات سری گلکسی S۲۵ با شیائومی ۱۵ و آیفون ۱۶ + جدول ویدئو | معرفی رسمی Galaxy S25 Ultra مقایسه سری گلکسی s۲۵ با سری گلکسی s۲۴ سامسونگ + جدول قیمت انواع گوشی سامسونگ در بازار | پیش‌فروش گلکسی S۲۵ آغاز شد ویدئو | آنباکس گلکسی اس ۲۵ اولترا از پروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری هوش مصنوعی ترامپ چه می‌دانید؟ سری گلکسی S25 سامسونگ رونمایی شد| اعلام قیمت و تاریخ عرضه پرچم‌دار جدید رقابت انسان‌ها و ربات‌ها در نیمه‌ماراتن چین نسخه تکامل‌یافته ماهواره کوثر سال آینده به فضا پرتاب می‌شود گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید تجار بالاخره می‌توانند آیفون‌هایی را که شناسه‌شان باز شده، ثبت سفارش کنند توکن PX «نات پیکسل» لیست شد + قیمت اولیه راس اولبریکت کیست؟ | خالق موفق‌ترین دارک‌وب خریدوفروش مواد مخدر ترامپ برای راس اولبریکت، خالق وب‌سایت «جاده‌ی ابریشم»، فرمان عفو صادر کرد استعفای رئیس ناسا آمریکا همزمان با آغاز دولت دوم ترامپ فرهنگستان جایگزین «فوروارد» را معرفی کرد ترامپ دستور بایدن برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی را لغو کرد آیا رمزارزها در نوسان‌ نرخ ارز اثرگذار هستند؟ بیش از ۵۷ هزار حمله سایبری در پاییز ۱۴۰۳ علیه ایران اتفاق افتاد+جزئیات با حمایت ترامپ، ممنوعیت تیک تاک در آمریکا برداشته شد
سرخط خبرها

راهنمای نوآوری در کسب وکار

  • کد خبر: ۵۸۳۳۷
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
راهنمای نوآوری در کسب وکار
مارک جانسون در کتاب «بازآفرینی مدل کسب و کار» با مطالعه جامع نمونه‌های مختلفی از شرکت‌های موفق، و کالبدشکافی دلایل ناکامی سایر شرکت ها، نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم به صورت پیوسته و نظام مند، نوآوری را در مدل کسب و کارمان ایجاد و اجرا کنیم.
شهرآرانیوز - همیشه قبل از اینکه کسب وکاری را آغاز کنید، بررسی راهبرد‌های شرکت‌های موفق می‌تواند چشم انداز روشنی از مسیری که باید طی کنید به شما ارائه کند.

مارک جانسون در کتاب «بازآفرینی مدل کسب و کار» با مطالعه جامع نمونه‌های مختلفی از شرکت‌های موفق، و کالبدشکافی دلایل ناکامی سایر شرکت ها، نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم به صورت پیوسته و نظام مند، نوآوری را در مدل کسب و کارمان ایجاد و اجرا کنیم.
 
نویسنده سعی کرده است در این کتاب با روشن کردن اهمیت و ضرورت تسلط بر نوآوری مدل کسب وکار، ابزار‌های لازم برای ایجاد تغییر در شرکت و دستیابی به موفقیت‌های پایدار را دراختیارتان قرار دهد.

جانسون برای درک نحوه عملکرد واقعی مدل کسب وکار، چهارچوبی کاملا کاربردی ارائه می‌دهد. او با شناسایی ۴ بخش سازنده اصلی این چهارچوب، فرایندی سازمان یافته و تکرارپذیر برای بازآفرینی مدل کسب وکار موجود یا خلق مدل کسب و کار جدید و سپس پرورش و تبدیل آن به بنگاه اقتصادی سودآور ارائه می‌کند. او در فصلی با عنوان «تحول دیجیتالی» نشان می‌دهد تحولگران سریالی مانند آمازون چگونه از نوآوری مدل کسب وکار به صورت کاملا موفقیت آمیز نهایت استفاده را می‌برند.
 
اگر قصد راه اندازی یک استارت آپ را دارید، این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه درباره زمان و ضرورت داشتن یا نداشتن مدل جدید کسب وکار شرکتتان تصمیم بگیرید، چگونه فرصت‌های مهم جدید را برای خدمت رسانی به مشتریان کنونی تان در بازار‌های موجود شناسایی کنید، چگونه با استفاده از مدل‌های کسب وکار و محصولات نوآورانه به مشتریان کاملا جدید دست یابید و بازار‌های جدیدی خلق کنید، چگونه فرصت‌های رشد و پیشرفت حاصل از تحولات ساختاری در تقاضای بازار‌ها و سیاست‌های دولت و فناوری‌های جدید را کشف کنید و از آن‌ها بهره ببرید و در نهایت، چگونه نوآوری مدل کسب وکار را به نظامی پیش بینی پذیرتر در سازمان خود تبدیل کنید. مهم‌تر از همه، مارک جانسون در این کتاب، گام به گام به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توان به صورت نظام یافته و پی در پی نوآوری در مدل کسب و کار را اجرا کرد. این گام‌ها از طوفان فکری تا رسیدن به طرح کلی ارزش پیشنهادی مشتری و فرمول سود، و از پرورش طرح جدید تا اجرا و رشد آن را در بر می‌گیرد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->