جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | راوی« آخرین شاهد» چرا همسرش را به قتل رساند؟ تعطیلی چهارساعته واحدهای صنفی مشهد تا ۲۰ روز آینده | تابلوهای تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه چیز درباره مراسم ازدواج آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی با طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هزینه تست کرونای انگلیسی؛ ۸ میلیون تومان!

  • کد خبر: ۵۹۱۴۷
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
هزینه تست کرونای انگلیسی؛ ۸ میلیون تومان!
عضو کمیته علمی ستاد ملی مبازره با کرونا: هزینه آزمایش مخصوص تشخیص این ویروس حدود ۸ میلیون تومان است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود مردانی در پاسخ به این سوال که با توجه با صحبت‌های وزیر بهداشت مبنی پخش شدن ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در کشور آیا لازم است هر فردی که به کرونا مبتلا می‌شود، آزمایش ژنتیکی مخصوص تشخیص این ویروس جهش یافته را انجام دهد؟، گفت: انجام این کار اصلا لازم نیست چرا که راه‌های درمان و پیشگیری کرونای انگلیسی با نوع معمولی این ویروس تفاوتی ندارد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه بهترین راهکار در مقابل ویروس انگلیسی پیشگیری است، ادامه داد: هزینه آزمایش مخصوص تشخیص این ویروس حدود ۸ میلیون تومان است و از آنجایی که تفاوتی میان راه‌های درمان و پیشگیری کرونای انگلیسی با نوع معمولی این ویروس وجود ندارد، لزومی ندارد وجود ویروس جهش یافته در بدن تشخیص داده شود.

 

عضو کمیته علمی ستاد ملی مبازره با کرونا در خصوص برنامه‌هایی که برای واکسیناسیون کودکان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: خوشبختانه چند شرکت تولید کننده واکسن کرونا در جهان کارآزمایی‌های بالینی در خصوص تاثیرپذیری این واکسن در کودکان را آغاز کرده اند.

 

این فوق تخصص بیماری عفونی افزود: باید در مورد کارایی واکسن کووید در کودکان اطلاعاتی کسب شود و این مطالعات تحقیقاتی شروع شده و به امید خدا اگر نتایجش به سرعت منتشر شود، ممکن است در مورد واکسیناسیون کودکان هم تصمیم‌گیری شود.

 

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->