سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال خدا کند انصاف از تبعید برگردد چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد
سرخط خبرها

بازنشستگان تأمین اجتماعی: تکلیف افزایش حقوق مستمری همین هفته مشخص شود

  • کد خبر: ۶۱۶۵۳
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
  • ۱
بازنشستگان تأمین اجتماعی: تکلیف افزایش حقوق مستمری همین هفته مشخص شود
بازنشستگان می‌گویند: باید قبل از پایان سال، افزایش مستمری‌ها مشخص و مصوب شود تا از فرودین بتوانیم مستمری افزایش یافته دریافت کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از تعیین تکلیف دستمزد کارگران شاغل، حالا نوبت مشخص کردن میزان افزایش مستمری کارگران بازنشسته است.

 

این بازنشستگان می‌گویند: باید قبل از پایان سال، افزایش مستمری‌ها مشخص و مصوب شود تا از فرودین بتوانیم مستمری افزایش یافته دریافت کنیم.

 

جمعی از بازنشستگان کارگری اهواز در این رابطه می‌گویند: نمی‌خواهیم دوباره رویه هر سال تکرار شود و تا اردیبهشت و خرداد منتظر تعیین تکلیف مستمری‌ها باشیم. مدیرعامل سازمان در همین هفته پایانی، تکلیف همه چیز را مشخص کند و افزایش مستمری‌ها را در هیات دولت به تصویب برساند.

 

بازنشستگان مشهد نیز خواستار تعیین تکلیف مستمری‌ها شدند؛ آنها همچنین خواستار افزایش بن و حق مسکن بازنشستگان حداقل به اندازه شاغلان شدند و اعلام کردند؛ باید مستمری‌ها به خط فقر نزدیک شود؛ در عین حال، بن و حق مسکن بازنشستگان افزایش یابد. اگر نیاز به تصویب هیات امنای سازمان است، این کار را در همین هفته صورت دهند و به بعد از سال جدید واگذار نکنند.

 

منبع: ایلنا


فوری: همسان سازی حقوق بازنشستگان قبل از پایان سال انجام می‌شود

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
اگر میخواهید سازمان تامین اجتماعی پا برجا بماند باید متناسب سازی انجام شود .لطفا وعده ی سر خرمن ندهید .به انتخابات هم نزدیک هستیم .لطفا رعایت حال مستمری بگیران را بکنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->