سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازداشت بازنشستگان تأمین اجتماعی در تجمع روز کارگر تکذیب شد

  • کد خبر: ۶۵۹۵۹
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
بازداشت بازنشستگان تأمین اجتماعی در تجمع روز کارگر تکذیب شد
حسن صادقی با تکذیب اخبار بازداشتی‌های روز جهانی کارگر در روز شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) گفت: اگر می‌گویند سی نفر بازداشت شده، مشخصات و کد ملی افراد بازداشتی را به ما بدهند تا پیگیری کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته (یازدهم اردیبهشت ماه) به مناسبت روز جهانی کارگر، تجمع کارگران و بازنشستگان برگزار شد. بعد از خاتمه تجمع، برخی رسانه‌ها اخباری منتشر کردند مبنی بر اینکه حدود سی نفر از معترضان بازداشت شده‌اند. حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در این رابطه می‌گوید: دستگیری و بُردن معترضان را تکذیب می‌کنم؛ ممکن است افرادی را گرفته باشند، اما همگی را در کوچه پشتی رها کردند؛ از افراد کانون‌ها و اتحادیه هم چند نفر بودند که نیرو‌ها آن‌ها را راهنمایی کردند و گفتند مقابل وزارت کار نایستید.

وی با تاکید بر اینکه «نباید بزرگ‌نمایی کرد و خوراک به برخی رسانه‌های بیگانه و کانال‌های خاص داد» گفت: اگر ادعا می‌کنند افرادی بازداشت شده‌اند که همان موقع آزاد نشده‌اند، مشخصات و کد ملی این افراد را اعلام کنند تا پیگیری کنیم؛ همچین چیزی صحت ندارد؛ برای شبکه‌های اجتماعی خوراک فراهم نکنند؛ درست است، ابتدا که برای تجمع رفتیم سختگیری کردند، اما جمعیت که زیاد شد و به هزار نفر رسید، دیگر کار چندانی به ما نداشتند، حتی همکاری کردند.

به گفته صادقی، کارگران آمده بودند که پیگیر مطالبات و خواسته‌های خود باشند، امنیت شغلی و ناامنی معیشتی را دنبال کنند؛ خواسته‌های کلیدی را پیگیری کنند و با کارگران جهان اعلام همبستگی نمایند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری اضافه کرد: ما بازنشستگان رفته بودیم که پیگیر متناسب‌سازی باشیم که تا حدودی انجام شده؛ ضمن قدردانی از کار‌هایی که تا حالا صورت داده‌اند و انگیزه‌بخشی به مدیران سازمان، به جناب نوبخت اعلام کردیم اگر قرار است متناسب‌سازی برای بازنشستگان کشوری و لشگری و فولاد، تبدیل به قانون شده و دائمی باشد، باید برای بازنشستگان کارگری نیز همین طور باشد؛ یعنی دائمی شود و استمرار داشته باشد تا هر سال معطل بودجه و اجرای آن نباشیم.

او بازهم تاکید می‌کند: همه حرف نیرو‌های ناظر این بود که مقابل وزارت کار نایستید؛ حتی اگر کارت شناسایی افراد را گرفته باشند، همان موقع پس داده‌اند؛ تجمع به خوبی برگزار شد و توانستیم مطالبات خود را با صدای بلند به گوش مسئولان امر برسانیم.
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->