۱۲ هزار گذر زیارتی در اداره گذرنامه خراسان رضوی جامانده است عضو شورای اسلامی شهر مشهد: تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها باید با دقت و کیفیت باشد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های شهری باید در زمان مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند درباره «شجاع‌السلطنه»، حاکم ۲۰۰ سال پیش خراسان تلاش شهرداری مشهد برای مکانیزه‌شدن نظافت بزرگراه‌ها | تجهیزات خدمات شهری به‌روزرسانی می‌شود اعمال‌قانون ۲۱۰۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در ابتدای بولوار کوثر، سه‌راه خیام و بزرگراه آزادی در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) هشدار درباره شیوع «سالک» در حاشیه شهر مشهد آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از دریای عمان به مشهد آغاز مطالعات ایجاد شهرک متمرکز ضایعاتی‌ها در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ مرداد ۱۴۰۳) تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد
سرخط خبرها

سامانه الکترونیک طرح مثلث توسعه در مشهد رونمایی شد

  • کد خبر: ۶۶۵۸
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
سامانه الکترونیک طرح مثلث توسعه در مشهد رونمایی شد
محمد سعیدی کیا، رئیس هیات امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در کشور کار‌های زیادی برای روستا‌ها انجام شده است، اما آبادانی آن طور که باید و شاید فراهم نشد.

شهامت- شهرآرانیوز، محمد سعیدی کیا در همایش ۱۰۰ معین اقتصادی استان خراسان رضوی اظهارداشت: موقع انتخابات معمول است که به مردم می‌گویند به ما اعتماد کنید تا برایتان کار کنیم. درست این است که بگوییم: مردم ما به شما اعتماد داریم با هم کار کنیم. برای توسعه قلعه گنج به مردم اعتماد کردیم.

مدیریت توسعه نه صرفا محرومیت زدایی

علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی نیز در این همایش با بیان اینکه طرح مثلث اقتصادی فرهنگی، مدیریت توسعه است و نه صرفا محرومیت‌زدایی، گفت: محرومیت‌زدایی یکی از نتایج اجرای طرح است. 

طرح مثلث توسعه خراسان رضوی جامع و کامل است

مروج الشریعه، مشاور وزیر کشور و مسئول توسعه ۳۱ شهرستان محروم کشور نیز با اشاره بر اینکه طرح مثلث توسعه که در خراسان رضوی در حال اجرا است، از آنچه در قلعه گنج موجود است، جامع‌تر است، افزود: پیشران‌های اقتصادی حلقه مفقوده‌ای بود که باعث می‌شد علی‌رغم تعریف شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و تشکیل ستاد‌های ملی و استانی، نتیجه لازم حاصل نشود یا کند حاصل شود.
به گفته وی، منابع حاصل از فروش نفت سست بنیاد است و وابستگی به درآمد‌های دولتی، یک بیماری فکری است که مانع توجه به ظرفیت‌های غیر دولتی می‌شود. قلعه گنج فایده‌مندی فاصله گرفتن از بودجه دولتی را ثابت کرد.
بر اساس این خبر، در این مراسم سامانه الکترونیک طرح مثلث توسعه رونمایی شد. این سامانه تمام ذی‌نفعان طرح را به هم مرتبط می‌کند. امکان رصد پروژه‌ها از سوی مردم از مزایای سامانه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->