آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

همه مردم حتی در فضای باز هم ماسک بزنند

  • کد خبر: ۶۷۱۰۴
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
همه مردم حتی در فضای باز هم ماسک بزنند
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری تأکید کرد: تا زمانی که شرایط به ثبات واقعی نرسیده و همچنان مرگ و میر‌ها ادامه دارد همه افراد ماسک را حتی در فضای آزاد نیز استفاده کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر طبرسی با تأکید بر اینکه مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و همچنان رعایت کنند گفت: امیدواریم با پوشش گسترده‌تر واکسیناسیون شاهد اخبار امیدوارکننده تری در آینده باشیم.

وی با بیان اینکه جهش ویروس کرونایی قدرت انتقال را بیشتر کرده است افزود: وجود ذرات معلق کرونا در هوا و انتقال آن در فضا‌های بسته از همان ابتدای شیوع این بیماری مطرح بود. خیلی افراد با اینکه همه جا ماسک می‌زنند و مهمانی هم نرفتند، اما به دلیل استفاده از آسانسور کرونا گرفتند.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری درمورد انتقال ویروس از سطوح به انسان گفت: اگر دست افراد به محیط و سطوح آلوده به ویروس برخورد داشته باشد باید مرتبا دست‌ها را شسته و ضدعفونی کنند و دست به چشم و دهان نزنند و در عین حال از ماسک هم استفاده کنند.

وی در گفت‌وگویی رادیویی عنوان کرد: اگر این ویروس از تاریخ ویروس‌های دیگر تبعیت کند بعد از دو سال چرخش و انجام واکسیناسیون احتمالا و تا یک سال دیگر از چرخش خواهد افتاد.
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->