حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

هشدار جدی کادرفنی استقلال به رشید مظاهری

  • کد خبر: ۶۷۹۸۴
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
هشدار جدی کادرفنی استقلال به رشید مظاهری
گرچه سید حسین حسینی دربازی با ذوب آهن مرتکب اشتباه شد، اما این بازگشت می‌تواند هشداری جدی از سوی کادرفنی استقلال به رشید مظاهری باشد که در ۸ بازی اخیر ۱۱ بار دروازه خود را باز شده دید.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بازگشت سیدحسین حسینی به قفس توری استقلال ممکن است در نهایت منجر به اتفاقات خوبی در استقلال شود. حال اینکه فرهاد مجیدی در بازی بعد به حسینی بازی بدهد یا مظاهری نیز مشخص نیست و شاید سرمربی استقلال دوباره از مظاهری استفاده کند، اما بازگرداندن حسینی به ترکیب اصلی می‌تواند منجر به افزایش رقابت میان حسینی و مظاهری شود و در نتیجه استقلال در چارچوب دروازه خود شرایط بهتری را تجربه کند.
مظاهری پیش از اینکه حسینی به قفس توری استقلال بازگردد در ۸ بازی آخر ۱۱ بار دروازه خود را باز شده دیده بود که همین آمار سبب شد مجیدی در بازی حذفی مقابل ذوب‌آهن از حسینی استفاده کند. اتفاقاً دروازه‌بان استقلال به جز گلی که دریافت کرد، یکی، دو موقعیت صد درصد را از ذوبی‌ها گرفت تا نشان دهد همچنان می‌شود روی او حساب کرد. مظاهری نیز در هفته‌های آغازین حضور خود در استقلال واکنش‌های بسیار خوبی داشت که همین سبب شد طول دوران بیشتری را در قفس توری تیمش تجربه کند. مظاهری، اما این اواخر دچار افت شد که بخشی از این وضعیت ممکن است ناشی از نداشتن رقیب باشد که حالا بازگشت حسینی او را هم قطعاً به تحرک بیشتری وا خواهد داشت تا در ادامه لیگ و جام حذفی اگر دوباره در ترکیب قرار گرفت، نمایش بهتری را از خود برجا بگذارد. البته نقش مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم در این میان بسیار پراهمیت است.
اگر بهزاد غلامپور علاوه برمسائل فنی وانجام تمرینات فیزیکی از لحاظ روحی و روانی نیز روی این دو دروازه‌بان کار بیشتری انجام دهد و آن‌ها را با آمادگی بیشتری راهی رقابت‌های لیگ و حذفی کند، بدون شک عایدی استقلال نیز از بازی‌های آتی افزایش خواهد یافت و چه بسا استقلال به واسطه همین رقابت به سمت دستیابی به یک جام قهرمانی نیز پیش برود. استقلال قطعاً اگر دروازه‌بان‌هایی آماده داشته باشد، به این مهم دست خواهد یافت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->