به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام افزود: با توجه به عدم سرمایه گذاری مطلوب در خرید و نوسازی تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتورهای برق به علت نبود منابع مالی مورد نیاز در مواقع قطع برق، شاهد اختلالات ارتباطی در برخی مناطق هستیم که این نکته از قبل به اطلاع مراجع ذی صلاح حاکمیتی رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر منطقی شدن تعرفههای مخابراتی گفت: برای ارایه خدمات و نوسازی و بازسازی تجهیزات مخابراتی با ترمیم تعرفههای مخابراتی و حمایت دستگاههای حاکمیتی میتوان توسعه و بهینه سازی تجهیزات مخابراتی را انجام داد.
بیدخام یکی از دلایل افزایش تماسها با سامانه ۲۰۲۰ را در روزهای اخیر خارج شدن مودمهای خانگی از مداربه علت قطع برق دانست که این امر مشکلات زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است که امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات با کمک نهادهای درگیر و مسئول به حداقل ممکن برسد.
رییس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دیروز اعلام کرده بود: در پی قطعی پراکنده برق در کشور، ۲ هزار دکل مخابراتی نیز از دسترس خارج شدند.