علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

زورگیری خشن جلوی چشم پلیس در مشهد منجر به دستگیری سارق شد

  • کد خبر: ۶۸۴۸۲
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
زورگیری خشن جلوی چشم پلیس در مشهد منجر به دستگیری سارق شد
مرد جوان که راهی جز فرار نداشت، برای اینکه به دام نیفتد از محل گریخت. مأموران بلافاصله بر این سارق چاقو به دست چیره شده و او را دستگیر کردند.

قرآنی | شهرآرانیوز؛ چاقوی برهنه در دستانش خوش‌رقصی می‌کرد. وقتی مقاومت زن جوان را دید به زور می‌خواست زر و زیورش را تلکه کند، اما بخت با او یار نبود و مأموران پلیس در حالی که از قبل ردش را زده بودند، سر رسیدند.


مرد جوان که راهی جز فرار نداشت، برای اینکه به دام نیفتد از محل گریخت. مأموران بلافاصله بر این سارق چاقو به دست چیره شده و او را دستگیر کردند. متهم که ۴۰ سال دارد در ابتدا حاضر به همکاری با مأموران نبود و مشاهدات مجریان قانون را انکار می‌کرد، اما پس از انتقال به کلانتری سجاد در رویارویی با شاکی پرونده جرمش را پذیرفت.


به گفته فرمانده انتظامی مشهد متهم هنگامی که با مقاومت شاکی روبه‌رو می‌شود به رویش چاقو کشیده و یک ضربه به دست مال‌باخته می‌زند. این سارق خشن پس از ضرب‌وجرح زن جوان کیف دستی او را سرقت می‌کند که در این لحظه مأموران سررسیده و او را زمین‌گیر می‌کنند.


طبق اعلام سرهنگ حسین دهقان‌پور در این عملیات کیف دستی سرقت شده که بنا بر ادعای همسر شاکی پرونده، مقداری طلا، ارز و جواهر در آن بود، تحویل مال‌باخته می‌شود.


متهم نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا گرفته تا تعداد جرائم احتمالی او نیز مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->