آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دختر رئیسی در صدا و سیما: پدرم در قوه قضائیه حقوقش را نصف کرد

  • کد خبر: ۶۹۳۷۲
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
دختر رئیسی در صدا و سیما: پدرم در قوه قضائیه حقوقش را نصف کرد
دختر رئیس قوه قضائیه گفت: سال ۹۶ می گفتند که پدر فرد خوبی است و یکی از مواردی که گفته می‌شد این بود که فرد به جای قاطعیت باید فریب هم داشته باشد و ایشان در سال ۹۶ از طریق وجهه سیاسی با مردم صحبت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، ریحانه السادات رئیسی دختر آیت الله سید ابراهیم رئیسی در برنامه گفتگو ویژه خبری اظهار کرد : پدر با هیچ کس مماشات نداشت و حتی با افراد قوه قضائیه برخورد کرد.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهمترین دغدغه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی چیست گفت : معیشت مردم و وضعیت نابسامانی که به وجود آمده دغدغه ایشان است.
رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهمترین اخلاق پدر او چیست اظهار کرد: ایشان خیلی سخت ظلم را قبول می‌کنند و با ظلم برخورد دارند و این از جمله اخلاقهای با صلابت ایشان است. وی درباره پدر خود گفت: بهترین  و ضعیف‌ترین اخلاق پدر مهربان بودن اوست.

 

وی درباره کارنامه پدرش در حوزه زنان گفت: عدالت در جایگاهی که هم زنان و مردان  حاضر بودند همواره وجود داشته است در تولیت آستان قدس رضوی صحنه برای بانوان ایجاد شد و همچنان باغی در مشهد به زنان تخصیص یافت و هر سال به هشت بانو جایزه جهان اسلام داده می‌شد که از جمله ابتکارات پدر بوده است.

 

وی درباره اقدامات پدر در قوه قضائیه گفت :زنان زندانی توانستند با استفاده از پابند الکترونیکی هم دوران محکومیت خود را بگذرانند هم در بیرون از زندان باشند و در طول دو سالی که پدر در قوه قضائیه بوده اتفاقات خوبی رخ داده و دوست و دشمن می گویند که اتفاقات دوست داشتنی برای بانوان رخ داده است.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بهترین اخلاق پدرش چیست ؟ گفت : به یاد دارم فردی روی یک پاکت سیگار به پدر نامه داده بود، این فرد چندین مرتبه نامه فرستاده بود و در آخر مجبور شد تا نامه را روی پاکت سیگار بنویسد و پدر پرس و جو کردند که چرا این اتفاق رخ داد.


رئیسی در پاسخ به سوالی  مبنی بر اینکه آخرین بار پدر چه زمانی عصبانی شدند گفت: پدر درباره دشت الکترونیک بسیار عصبانی شد و گفتند من شرمنده شهدا هستم که سرمایه ملی دست چند نفر از قدرتمندان افتاده و به همین دلیل بسیار عصبانی شدند.

 

رئیسی ادامه داد: سال ۹۶ می‌گفتند که ایشان بین زن و مرد دیوار می‌کشد اما پدر پلی را می‌کشد که هم باعث پیشرفت زنان و هم مردان میشود. وی درباره خانواده خود گفت : ما دو خواهر هستیم بنده در دو رشته تحصیل کردم لیسانس و فوق لیسانس جامعه شناسی دارم و یک لیسانس دیگر دارم و خواهرم لیسانس رشته فیزیک و فوق لیسانس دارد.

 

رئیسی تصریح کرد : مشکلات مردم در حوزه اقتصاد و معیشت بالا است و اینکه چه در خانه ما می‌گذرد دردی از مردم را دوا نمی‌کند،آنها دوست دارند تا برنامه حاج آقا را برای معیشت بدانند و بنده فکر می‌کنم  مردم ما فهیم تر از آن هستند تا برای انتخاب به تابلوی زندگی ما نگاه کنند. بنده از خانواده شهدا و کارگران به و آنهایی که در طول این مدت بیکار شدند شرمنده هستم البته تمامی سیاستمداران باید در این حوزه شرمنده باشند.

 

 وی در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند گفت: ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند .
وی گفت: بنده ۱۳ ساله بودم که خانه دار شدیم و پیش از آن مستاجر نشین بوده ایم. وی در پایان گفت: بزرگترین دستاورد اخیر پدرم برخورد با فساد به ویژه در تشکیلات قضایی بود.

 

 براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پیش از آغاز رسمی برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، نماینده نامزدها، در یک گفت و گوی صمیمی دقایقی با مجری گفت و گو می‌کنند. در این گفت‌گوی کوتاه و صمیمی،  نامزدها یکی از افراد نزدیک به خود را معرفی می‌کنند تا درباره خصوصیات فردی و اجتماعی وی با مجری صداوسیما گفت و گو کند. 


برهمین اساس، ریحانه سادات رئیسی، دختر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، امشب بعنوان نماینده ویژه این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، درباره ویژگی‌های شخصیتی پدر خود با مردم صحبت کرد.
خانم رئیسی ۳۴ ساله و دانشجوی دکترای جامعه شناسی دانشگاه تهران است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->