وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

ماجرای استوری جدید «نوید محمدزاده» | سریال «زخمِ کاری» یا «مردم معمولی» + تصاویر

  • کد خبر: ۷۱۹۹۰
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
  • ۲
ماجرای استوری جدید «نوید محمدزاده» | سریال «زخمِ کاری» یا «مردم معمولی» + تصاویر
انتشار استوری‌های نوید محمدزاده درباره سریال «زخم کاری» خبرساز شده و واکنش برخی کاربران را به دنبال داشت.

شهرآرانیوز - نوید محمدزاده در روزهای گذشته به دلیل اظهارنظرهای کنایه‌آمیز در اینستاگرامش با حاشیه‌هایی مواجه شده است. ماجرا از آن‌جا شروع شد که این بازیگر در تصویری که به عنوان استوری اینستاگرام خود منتشر کرد، نوشت: «چند می‌گیری تعریف کنی» او همچنین در استوری دیگری که بعد از چند دقیقه حذف شد، بدون نام بردن از یک پروژه، نوشت: «به خاطر دوزار این قدر سطح سینما و بازیگری رو نیارین پایین. کار خوب تولید کنین، وقت بذارین، زحمت بکشین، درست کار کنین، به شعور مخاطب احترام بذارید. این قدر هزینه واسه تعریف از محصول معمولی (نهایت معمولی) خودتون نکنید.»

 

ماجرای استوری جدید «نوید محمدزاده» | سریال «زخمِ کاری» یا «مردم معمولی» + تصاویر

 

هرچند که نوید محمدزاده از هیچ پروژه یا بازیگر خاصی نام نبرده، اما انتشار این جملات باعث شد اولین نامی که به ذهن کاربران و مخاطبان برسد، نام سریال «زخمِ کاری» باشد و کاربران واکنش‌های فراوانی به آن نشان دهند.

عده‌ای نیز کیفیت بازی نوید محمدزاده را با عملکرد جواد عزتی مقایسه کرده‌اند. فارغ از این که منظور اصلی نوید محمدزاده کدام سریال و بازیگر است، او معمولا در اینستاگرام خود از همکاران و دوستانش حمایت و گاهی از آن‌ها تعریف و تمجید هم کرده است.

 

ماجرای استوری جدید «نوید محمدزاده» | سریال «زخمِ کاری» یا «مردم معمولی» + تصاویر

 

اظهارنظر منفی درباره اثری که در مرکز توجهات است و ادعای پرداخت پول برای تمجید از آن، اقدام بی‌سابقه‌ای از سوی نوید محمدزاده است، بنابراین چنین استوری کنایه‌آمیزی عجیب به نظر می‌رسد. علاوه بر این، مواجهه او با حواشی و جنجال‌هایی که نامش را بر سر زبان‌ها انداخته، نشان می‌دهد او معمولا از حاشیه و جنجال دوری کرده و اهل واکنش نشان دادن به حواشی نیست، به همین دلیل اکنون انتشار جملات کنایه‌آمیز درباره یک اثر و عوامل آن، بر خلاف رویه و مَنِشی که داشته، باعث تعجب مخاطبان و کاربران شده است.

 

ماجرای استوری جدید «نوید محمدزاده» | سریال «زخمِ کاری» یا «مردم معمولی» + تصاویر

منبع: برترینها


اینجا ببینید: پست جدید «نوید محمدزاده» برای «جواد عزتی» در اینستاگرام + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
0
ربطی به زخم کاری نداشت، بیشتر بهش میخورد منظورش رامبد جوان بوده باشه
سین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
اصلا هیچکس از سریال مردم معمولی تعریف نمیکرد که میگین منظورش سریال مردم معمولیه! اونو که همه مسخرش میکردن کانون توجه و تعریف فقط زخم کاری بود ماست مالی نکن مخاطب ناشناس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->