سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کدام بازنشستگان تأمین اجتماعی شرایط ثبت‌نام و دریافت وام ۱۴۰۰ را دارند؟

  • کد خبر: ۷۲۳۱۹
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
  • ۵
کدام بازنشستگان تأمین اجتماعی شرایط ثبت‌نام و دریافت وام ۱۴۰۰ را دارند؟
بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی شهر مشهد می‌توانند پس از اعلام زمان ثبت‌نام وام و مقدار آن و بازشدن سایت سراسری، اقدام کنند.

طنین همتی|شهرآرانیوز، کانون بازنشستگی خراسان‌رضوی درباره زمان و مبلغ وام و اینکه کدام دسته از بازنشستگان شرایط دریافت وام را دارند، اعلام کرد: همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی شهر مشهد می‌توانند پس از اعلام وام و مقدار آن و بازشدن سایت سراسری به‌وسیله کانون عالی بازنشستگان کشور، به‌صورت غیرحضوری اقدام کنند.


کانون با اعلام اینکه زمان بازشدن سایت برای ثبت‌نام و حتی مبلغ دقیق آن هنوز مشخص نشده است، بیان کرد: سند سیم‌کارت تلفن‌همراه باید به‌نام وام‌گیرنده باشد، در غیر این صورت ثبت‌نام وام در تهران پذیرفته نمی‌شود و مسئولیت آن به‌عهده بازنشسته است. همچنین وام‌گیرنده نباید پیش از این از طریق کانون برای دریافت وام معرفی شده باشد. وام‌گیرنده در همه سیستم بانکی نباید هیچ‌گونه چک برگشتی و سوءاثر و اقساط وام قرض‌الحسنه داشته باشد.


بعد از ثبت‌نام صحیح به‌هیچ‌عنوان نیاز به تماس و مراجعه به بانک و کانون نیست، زیرا به‌تدریج از تهران (مرکز) مبلغ وام به حساب فرد واریز می‌شود.
همچنین اقساط وام دوساله با کارمزد ۴ درصد و با اقساط ماهانه حدود ۳۰۰ هزار تومان است. فردی که قبلا برای دریافت وام اقدام و وام دریافت کرده است، از سوی کانون معرفی نمی‌شود.
براساس این گزارش تعداد بازنشستگان شهرستان مشهد حدود ۱۶۳ هزار نفر است که از سال ۱۳۹۰ تا پایان سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۴۳۸۱ نفر وام دریافت کرده‌اند.


لازم به ذکر است ثبت‌نام وام بازنشستگان صرفا غیرحضوری است و با مراجعه به‌نشانی www.ekanon.ir امکان‌پذیر است. البته اکنون سایت بسته است و منتظر اعلام کشوری برای بازگشایی و ثبت‌نام است.


عاقبتی، عضو کانون بازنشستگان خراسان‌رضوی، با تأیید این مطلب در ادادمه گفت: اکنون چند نوع وام به بازنشستگان داده می‌شود. یک نوع وام، وام برای افرادی است که شوهرانشان فوت کرده‌اند. این افراد اگر بالای ۷۸ سال هستند، در سهمیه جدید لحاظ می‌شوند و خود کانون ثبت‌نامشان را انجام می‌دهد.
ثبت‌نام بازنشستگانی هم که بیش از ۷۸ سال دارند، به‌وسیله کانون انجام می‌شود. دخترانی که مستمری پدرانشان را دریافت می‌کنند نیز از طریق خود کانون ثبت‌نام می‌شوند.


بقیه بازنشستگان کمتر از ۷۸ سال باید پس از بازگشایی سایت برای ثبت‌نام اقدام کنند. گفته شده است سایت تا هفته دیگر باز می‌شود و ما هم منتظریم و به بازنشستگان اطلاع می‌دهیم. مبلغ دقیق آن هم روشن نیست، اما قول ۷ تا ۱۰ میلیون تومان داده شده است.


لازم به ذکر است اطلاع‌رسانی زمان و نحوه ثبت‌نام در کانال تلگرامی کانون به‌نشانی t.me/tamin_public نیز اعلام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمشيددردی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
ايابازنشستگانیکه چندسال پيش2ميليون وام گرفتن.وپس دادندوهیچ بدهی ندارن.ازوام.7میليونی.به.انهاتعلق.میگیره.ياخیر.دردی
ابراهیم برزنونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
سلام ضمن عرض تسلیت جهت ابام حزن اندوه حسینی خواهشمنداست باتوجه بحضورنیافتن در محل کانون موفق نمیشوم ثبت نام وام ده میلیونی بازنشستگان لشگری راداشته باشم تا حالا وام نگرفته ام بعد ازاینکه بازنشسته شدم محبت فرموده اقدام مدبرانه مبذول فرمایید3تافرزنددارم که خدمت وظیفه کردن الان نیازمندکمک هستم
مرتضی محمدحسنی جور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
0
باسلام برادران محترم روسای کانون شماامانت دارماکارگران و نماینده ماهستید ودرقیامت بایدپاسخگوباشیدیکباربرای راحتی قشربدبخت بازنشسته شماهم حرکتی بکنیدواعضارا دسته بندی کنید(براساس مبلغ حقوق یاحروف الفبا )وبرای دریافت وام صدملیونی یاکمتربه بانک معرفی کنیدتانه ازدحامی بشودونه برای شماونظام مقدسمان مشکلی پیش بیاید خود ____________موفق باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
0
ایا برای وام ۱۰۰ م ثبت نام دارید
غلامرضا خالقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
سلام ثبت نام وام کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد کردم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->