برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

استقلال و الهلال عربستان در زمین بی طرف

  • کد خبر: ۷۳۱۷۸
  • ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
استقلال و الهلال عربستان در زمین بی طرف
همان طور که پیش‌تر از سوی شهرآرانیوز اعلام شده بود، با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی استقلال والهلال عربستان در کشور بی طرف برگزار می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درحالی که باشگاه استقلال مدعی بود با رایزنی‌های خود به دنبال برگزاری بازی با الهلال در تهران است، اما سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازی استقلال و الهلال عربستان در کشور بی طرف انجام خواهد شد.  

 طبق اعلام AFC ادامه مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ حتی فینال به دلیل شرایط کرونایی تک بازی و متمرکز شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا درعین حال از باشگاه پرسپولیس خواسته برای بازی با استقلال تاجیکستان به این کشور سفر کند. این درحالی است که دو نماینده فوتبال ایران در مرحله گروهی در کشور عربستان مقابل رقبای خود قرار گرفتند!


*مرحله یک هشتم نهایی غرب:

استقلال-الهلال (زمین بی  طرف): ۲۲ شهریور

النصر-تراکتور (زمین بی طرف): ۲۳ شهریور

استقلال تاجیکستان-پرسپولیس (ورزشگاه خانگی استقلال): ۲۳ شهریور

شارجه-الوحده (ورزشگاه شارجه): ۲۲ شهریور

*مرحله یک چهارم:

تک بازی و به صورت متمرکز (۱۶ اکتبر-۲۴ مهر)

*مرحله  نیمه نهایی:

تک بازی و به صورت متمرکز (۱۹ اکتبر- ۲۷ مهر)

*فینال:

تک بازی و در غرب آسیا (۲۳ نوامبر- ۲ آذر)

 فرهاد مجیدی نیز پیش‌تر در مصاحبه‌ای به ضرورت میزبانی استقلال از الهلال عربستان اشاره کرده بود. او گفته بود: «درباره بازی با الهلال عربستان یک نکته را باید به مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال بدون تعارف گفت. استقلال باید میزبان این مسابقه باشد و کفایت فدراسیون سوریه که منجر به تغییر میزبانی شد را الگو قرار بدهیم تا هر طور شده این میزبانی را از دست ندهیم.»

باید به این نکته هم اشاره داشت که گروه ورزش شهرآرا نیوز بلافاصله بعد از پایان مرحله گروهی به واسطه اخبار که از کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت، اعلام کرد بازی استقلال و الهلال در کشور بی طرف برگزار خواهد شد که درنهایت این خبر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تایید شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->