عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند فرماندار مشهد: دغدغه مسئولان پابرجا ماندن سرمایه اجتماعی است طالبان: مواضع مرزی پاکستان را زیر آتش گرفتیم + فیلم
سرخط خبرها

آغاز مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری سیزدهم در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب

  • کد خبر: ۷۶۳۵۴
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
آغاز مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری سیزدهم در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب
مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسوولان و کارگزاران نظام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در این آیین حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی منتخب ملت ایران توسط، ولی فقیه به سمت «ریاست جمهوری» منصوب می‌شود.

 

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی درحال برگزاری و به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده درحال پخش است.

 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه، محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور دولت دوازدهم، آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسوولان لشکری و کشوری حضور دارند.

 

براساس این گزارش در این آیین نخست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ارایه می‌کند. بعد از گزارش وزیر کشور، حکم تنفیذ رییس جمهور منتخب توسط آیت الله محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری قرائت می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رییسی پس از دریافت حکم تنفیذ از دستان رهبر معظم انقلاب سخنرانی می‌کند و حسن ختام برنامه تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هم سخنان مقام معظم رهبری است.

 

 
 
با سرود جمهوری اسلامی ایران مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور رهبر
معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مسوولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) آغاز شد
 
 
 

 گزارش وزیر کشور از روند برگزاری انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری در مراسم تنفیذ

 

 رحمانی فضلی: آنچه انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری را از انتخابات‌های قبلی متمایز می‌کند، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی و فشار حداکثری دشمن، فضاسازی کم سابقه معاندین، شرایط کرونا و مشکلات معیشتی و همین طور برگزاری  انتخابات به صورت همزمان بود

 

 

 

حکم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران‌

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

و الحمد للّه ربّ العالمین و صلّی اللّه علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة اللّه فی الارضین.
خداوند علیم و قدیر را سپاس میگویم که با فضل و عنایت خود، ایران را بار دیگر در آزمون سیاسی و اجتماعی انتخابات سرافراز فرمود و ملّت عظیم‌الشّأن در شرایطی پیچیده و دشوار، با حضور پُرمعنا و عزّت‌آفرین خود، حاکمیّت رأی مردم بر اداره‌ی امور کشور را نمایان ساخت، و با انتخاب شخصیّتی مردمی و عالیقدر از تبار سیادت و علم، و مزیّن به پرهیزکاری و خردمندی، و دارای سوابق درخشان مدیریّت، عزم راسخ خود را بر پیمودن مسیر نورانی انقلاب که مسیر عدالت و پیشرفت و آزادی و عزّت است نشان داد.

 

امروز میهن عزیزمان، تشنه‌ی خدمت و آماده‌ی حرکت جهشی در همه‌ی عرصه‌ها، و نیازمند مدیریّتی باکفایت و جهادی و دانا و شجاع است که بتواند توانمندی‌های آشکار و نهفته‌ی ملّت، بویژه جوانان را که بسیار فراتر از مشکلات است، بسیج کرده و به میدان کار و تلاش سازنده آورَد؛ موانع را از سر راه تولید بردارد؛ سیاست تقویت پول ملّی را بِجِد دنبال کند، و قشر‌های متوسّط و پایین جامعه را که سنگینیِ مشکلات اقتصادی بر دوش آن‌ها است، توانمند سازد؛ مدیریّتی که با مشی فرهنگی خردمندانه، مسیر اعتلای مادّی و معنوی ملّت ایران را هموار کرده، حرکت کشور به سمت جایگاه شایسته‌اش را شتاب بخشد.

 

اکنون با تشکّر از مردم عزیز و با پیروی از گزینش آنان، رأ‌ی به عالِم فرزانه و خستگی‌ناپذیر و کارآزموده و مردمی، جناب حجّت الاسلام آقای سیّدابراهیم رئیسی را تنفیذ و ایشان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب میکنم، و از خداوند متعال توفیق و سربلندی ایشان و همکارانشان را مسئلت مینمایم و یادآوری میکنم که رأی ملّت و تنفیذ اینجانب تا هنگامی است که مشی همیشگی ایشان در پیمودن صراط مستقیم اسلام و انقلاب ادامه داشته باشد، که به فضل الهی چنین خواهد بود؛ ان‌شاءاللّه.

 

والسّلام علی عباداللّه الصّالحین


سیّدعلی خامنه‌ای

 

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ 

 

آغاز مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری سیزدهم در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب

 

قرائت متن حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب برای حجت الاسلام رئیسی

 
 

 
اعطای حکم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران‌ به سید ابراهیم رئیسی
 
 

 
بیشتر بخوانید: 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->