برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

مجری تلویزیون به‌دلیل بروز احساسات شخصی و عقاید فردی توبیخ شد

  • کد خبر: ۷۷۵۶۸
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
  • ۹
مجری تلویزیون به‌دلیل بروز احساسات شخصی و عقاید فردی توبیخ شد
مدیر شبکه سه سیما پیمان طالبی، مجری برنامه تلویزیونی «طبیب»، را به دلیل اظهارات اخیرش در این برنامه که با واکنش‌های زیادی مواجه شد، توبیخ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - مدیر شبکه سه سیما پیمان طالبی، مجری برنامه تلویزیونی «طبیب»، را به دلیل اظهارات اخیرش در این برنامه که با واکنش‌های زیادی مواجه شد، توبیخ کرد.



پیمان طالبی، روی آنتن زنده از عملکرد مسئولان وزارت بهداشت درباره کنترل بحران کرونا انتقاد کرده بود و این اظهارات با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی روبه‌رو شد.

 


مجری شبکه ۳ به مسئولان بهداشت: زیپ دهانتان را ببندید + فیلم




روابط عمومی گروه اجتماعی شبکه سه درباره صحبت‌های پیمان طالبی گفته است:



تهیه کننده و مجری برنامه طبیب از افراد با سابقه و دغدغه‌مند سیما هستند و برنامه طبیب سالهاست که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اما پیمان طالبی در این برنامه، نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبردگان توسط مدیر شبکه منجر شد. شبکه سه سیما به عنوان شبکه جوان همچون سایر شبکه ها، نهاد‌ها و رسانه‌های کشور، همراهی با مسئولان و مدیران متعهد کشور و ملت شریف ایران را وظیفه خطیر خود می‌داند و همواره در تلاش است تا مشکلات و کاستی‌های کشور را بدون هیچ گونه غرض‌ورزی و جانب گرایی به اطلاع همگان برساند.


در ادامه آمده است: در روز‌های اخیر که، همزمان با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و افزایش تعداد جانباختگان، مواضعی از طرف مسئولین در خصوص واکسن مطرح شد که فرصت را برای دشمنان ایران برای سودجویی و اقدام به زدن برچسب ناکارآمدی به نظام فراهم کرد، وظیفه شرعی و عرفی رسانه ایجاب می‌کند که به عنوان چشم بینای جامعه، مسیر ارتباطی مردم با مسئولان را هموار سازد. بی تردید تحقق این وظیفه قانونی می‌بایست با پرهیز از جانب‌گرایی و احساسات فردی و به صورت حرفه ای، منطقی و هوشمندانه باشد.




 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . مردم همه بمیرن . کسی چیزی نگه . نکنه خوراک برای بیگانه ها فراهم بشه .....
عبدالرضا غیایی شاملو
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
1
آیا اگر یکی از همین مجریان که زیاد شاهد آن هستیم احساسات و عقاید شخصیش بهش غلبه کنه و بالعکس ایشان زیادی از حد بخواد از مسئولین تعریف و تمجید کنه باز هم بخاطر غلبه احساسات و عقاید شخصیش در اجرای برنامه توبیخ میشه یا خیر؟
Abbas
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
0
من خودم پخش زنده از تلویزیون رو می‌دیدم.چه چیز نا بجایی گفته باید توبیخ بشه؟!! اگر مسئولین ما کار مثبتی برا مردم انجام بدن و سهوا یکی انتقاد کنه میخان باهاش چکار کنن؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
0
این گونه مجریان که حرف دل مردم را میزنند باید ترفیع بگیرند آخر در مملکت گل و بلبل ما هم چیز برعکسه
حسین سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
شمافکرمیکنید عقیده شخصیش گفته این حرف اکثرمردمه یکم مردباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
0
برش گردنين سر کارش اقا مدیر صدا سیما جامعه ای مدنی دموکراتیک حقه اولش آزادی بیانه حداقل تسکین نیستین درد نباشین مردم ناراحتن
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
0
سلام
واقعا که حرف ملت زدی که کمتر کسی پیدا میشه .آخه چرا توبیخ؟
ایرانی هموطن دادخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
این یکی از همان وعده های بیمعنی این سانسور است کهاز دستشان در رفته اگر در کنار این صداوسیما یک صداوسیمای خصوصی بهتمام معنا نه مثل بانکهای به ظاهر خصوصی که عوام فریبی بودکه پولهای مردم را از خانه ها بیرون بکشن وباانها سرمایه گذاری بکنند!ایجادشودخواهیددید دیگر مردم به اخبار بیگانگان توجهای ندارندو وقتی شاهددروغ واخبارتکراری مثل سریالهای تکراری وتاریخ گذشته پخش میشود وبه شعورمردم توهین میشود حال خبرنگاران ایرانی چرا برای احقاق حق برنمی خیزندو امنه ساداتهاوسلامهاوبایهاوچخماخیهاکجایند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
اقای عسگر اولاد از بی کفایتی شماست که با دعوت وشرکت دادن شما در جلسات دولت قبلی نه تنهادردی از مردم کاسته نشد بلکه به مشکلاتشان هم افزودهشدوفقط صحبتهابه حل مشکلات دیگران است وغافل شدهایم به مردم نجیب خودمان حیف برق که صرف برنامه های بیمحتوا وبدرد نخوروتکراری شود شمارا بایدتوبیخ کنندکه ناتوانید در مدیریت اقای طالبی حرف دل مردم را زده ایا وزیر بهداشت درامر واکسن کوتاهی نکرده؟؟!!شمارا بخدااگر شماعزیزترااز دست بدهی راحتی؟؟!!وخودت کرونا بگیری ونه دارویت پیداشودونهجایی برای بستری شدنت چه حالی به شماو خانواده شما دست میدهداین گوشهایی ازدردمردمی است که شماهاادای خدمت داری که اینچنین نیستید!!!!!!!!!!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->