اطلاعیه روابط عمومی شهرداری مشهد پیرامون انتشار یک کلیپ از برخورد عوامل شهرداری با یک شهروند

  • کد خبر: ۷۷۹۳۸
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
اطلاعیه روابط عمومی شهرداری مشهد پیرامون انتشار یک کلیپ از برخورد عوامل شهرداری با یک شهروند
به دنبال بازنشر ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع برخورد عوامل شهرداری مشهد با شهروندی که در حال جمع آوری زباله بود، اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد درباره ویدئو منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرد:

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید الشهداء علیه السلام و آرزوی شفای عاجل برای تمامی بیماران و رفع بلا از تمامی مردم عزیز کشورمان، پیرامون بازنشر ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع برخورد عوامل شهرداری مشهد با شهروندی که در حال جمع آوری زباله بوده، مواردی جهت استحضار مردم عزیز اعلام می‌شود.

۱ -پیش از هر توضیحی در ابتدا باید گفت که وضعیت دشوار اقتصادی باعث شده تا افراد شریف برای امرار معاش با گرفتاری‌های فراوانی رو به رو باشند و این امر دشواری‌هایی را نیز برای کارکنان و پیمانکاران شهرداری در اداره شهر به همراه داشته است.


۲- به تمامی کارکنان و عوامل شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف صراحتا تکلیف شده که در اجرای وظایف خود و ارائه خدمات به شهروندان عزیز ضمن تاکید بر رعایت کامل قانون و حقوق افرادی که در چهارچوب قانون عمل می‌کنند باید نهایت احترام به افراد صورت گیرد.


۳- همان گونه که مستحضرید در چند سال اخیر افراد بیشتری نسبت جمع آوری زباله و مواد قابل بازیافت اقدام می‌کنند و این موضوع با آسیب‌های جدی اجتماعی در سطح شهر همراه بوده است؛ لذا شهرداری مشهد سعی بر ساماندهی این امر کرده تا افراد شریفی که از این راه ارتزاق میکنند به کار خود ادامه داد تا از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری کند.


۴-همان گونه که واضح است، در این ویدئو عوامل شهرداری توهین یا تعرضی به شهروند عزیز نداشته و فقط نسبت به انجام وظیفه خود در ساماندهی موضوع، اقدام کرده اند.


در پایان حفظ کرامت و حرمت یکایک شهروندان را کماکان به همکاران خود توصیه می‌کنیم.

منبع:پایگاه اظلاع رسانه شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->