آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ دستگیری ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی با طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید کلاهبرداری میلیاردی تحت عنوان وکیل مهاجرت وامی قطره‌چکانی برای بازنشستگان | سهم ناچیز بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد و خراسان رضوی از وام ۳۰ میلیونی ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریباً تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب‌مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور
سرخط خبرها

بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اول مهر ۱۴۰۰ + جزئیات

  • کد خبر: ۷۹۱۴۹
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اول مهر ۱۴۰۰ + جزئیات
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اول مهر امسال با توجه به برنامه ریزی انجام شده هر دانشگاه و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه نشست هم اندیشی اعضاء شورای عالی انقلاب فرهنگی با وزیران جدید دولت سیزدهم افزود: آموزش‌های امسال به صورت ترکیبی خواهد بود و بازگشایی دانشگاه‌ها و تعداد افراد حاضر در کلاس‌های درس به تصمیم‌های گرفته شده در هر منطقه و دانشگاه بستگی دارد.


وی بیان کرد: محدودیت‌های به وجود آمده به دلیل بیماری کرونا، آموزش دانشگاه‌ها را با مشکلات زیادی روبرو کرد و ما در مقابل تربیت دانشگاه در آینده کشور مسئول هستیم.

دکتر عین اللهی در تشریح آخرین وضعیت کرونا و واکسن، تنها راه پیشگیری و اداره کردن کرونا را واکسیناسیون دانست و گفت: در همه جای دنیا که واکسیناسیون را خوب انجام داده اند تعداد مرگ و میر‌ها به صورت چشم گیری کاهش پیدا کرده است.


وی گفت: در کشورهم برای افرادی که واکسیناسیون انجام شده است مثلا کارکنان حوزه بهداشت و درمان که تاکنون حدود ۹۵ درصد واکسینه شده اند، میزان مرگ و میر در این افراد علی رغم بستری زیاد بیماران در بیمارستان‌ها خیلی کاهش داشته است.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های رئیس جمهور، معاون اول، وزارت بهداشت و سایر ارگان‌هایی که می‌توانند کمک کنند مثل وزارت امور خارجه، وزارت راه و ... واردات واکسن به مقدار کافی به تدریج انجام می‌شود.


دکتر بهرام عین اللهی با اشاره به همکاری مردم و گروه‌های مختلف برای انجام واکسیناسیون بیان کرد: وقتی مردم و گروه‌های مختلف وارد میدان می‌شوند، کار نتیجه پیدا می‌کند؛ مثل برخی استان‌ها که حسینیه یا ورشگاه‌های شهر را به مرکز واکسیناسیون تبدیل کرده اند.


وی گفت: همزمان با ورود واکسن ما از این حرکت‌های مردمی استقبال می‌کنیم و امیدواریم با انجام واکسیناسیون سریع بتوانیم از موج‌های دیگر جلوگیری کنیم.

 

 

منبع:خبرگزاری صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->