جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

آستان قدس رضوی الگوی میزبانی شایسته از زائران را ارائه داده است

  • کد خبر: ۷۹۳۳
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
آستان قدس رضوی الگوی میزبانی شایسته از زائران را ارائه داده است
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: آستان قدس رضوی در خدمت به زائران اهل بیت (ع) با استفاده از ظرفیت خادمیاری الگوی میزبانی شایسته را ارائه داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا حیدری اظهار کرد: با توجه به بازدید‌های میدانی که در مبادی ورودی قوچان و نیشابور داشتم، شاهد مشارکت مردمی و حضور پرشور هیئت‌های مذهبی در خدمت به زائران پیاده بودم که با شور و اشتیاق و پویایی خاصی این کار را انجام می‌دادند.
وی با اشاره به اینکه خدمت بی‌منت و با تمام قوا ویژگی برجسته مشارکت و خدمت مردمی است، بیان کرد: اگر مشارکت و نذورات مردمی در خدمت رسانی به زائران نباشد هیچ مجموعه‌ای قادر نخواهد بود این کار را با قوت انجام دهد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: هر ساله شاهد هستیم نقش مردمی در میزبانی از زائران حضرت رضا (ع) برجسته‌تر و محوری‌تر می‌شود. آستان قدس رضوی در خدمت به زائران رضوی با استفاده از ظرفیت خادمیاری الگوی میزبانی شایسته را ارائه داده است.
وی افزود: شهرداری، آستان قدس رضوی، سپاه و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها تعامل بسیار خوبی در این خدمت رسانی داشتند و ان شاء الله در سال‌های آینده تقسیم کار مناسب‌تری در این امر داشته باشند.
حیدری با بیان اینکه آستان قدس رضوی در خدمت به زائران رضوی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، گفت: آستان قدس رضوی چه در مسیر حرکت زائران و چه در حرم مطهر امکانات خوبی را فراهم کرد و حضور حجت الاسلام والمسلمین مروی در موکب‌های خدمت رسانی حاکی از دغدغه و جدیت مجموعه آستان قدس در میزبانی زائران است.
وی اظهار کرد: مردم مشهد به خوبی نشان دادند که فرهنگ میزبانی از میهمان را دارند، چرا که داوطلب کار‌های برجسته شدند و با ثبت نام در ستاد جهاد خدمت در حد بضاعت کمک‌های خود را ارائه کردند.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مشارکت مردم در خدمت رسانی را نسبت به سال گذشته بیشتر دانست و گفت: تشکیل مجموعه خادمیاران رضوی نشان دهنده احساس تعلق نه تنها مردم مشهد بلکه کل ایران به مضجع شریف امام رضا (ع) است و این مجموعه توانست با سازماندهی مناسب خدمات خوبی در مسیر حرکت زائران و در حرم مطهر به زائران ارائه کند.
وی در ادامه به تداوم شبکه خادمیاران رضوی جهت استمرار خدمت به زائران همراه با بسیج امکانات تاکید کرد.


منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->