انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم
سرخط خبرها

نظرسنجی الیت درباره رفتار پارکبانان

  • کد خبر: ۷۹۶۷
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹
نظرسنجی الیت درباره رفتار پارکبانان
در راستای افزایش رضایت‌مندی، شهروندان می‌توانند علاوه بر سنجش عملکرد پارکبانان، پیامک کسر هزینه در نیم‌ساعت دوم را دریافت کنند
علیرضا ظهیری - یکی از نقاط پرتنش در روابط شهروندان و مدیریت‌شهری، موضوع شرکت الیت بود. اطلاع‌رسانی نامناسب درباره کسر هزینه پارک و برخورد نامناسب برخی پارکبانان، شاید بیشترین محل تقابل بود؛ از همین رو مدیران این شرکت با ایجاد امکاناتی برای اعلام نظر شهروندان درباره رفتار پارکبانان و اطلاع از آغاز نیم‌ساعت دوم پارک خودرو خود در معابر حاشیه که به‌نوعی آغاز زمان کسر از حساب الیتشان است، سعی می‌کنند تا میزان رضایت‌مندی شهروندان را افزایش دهند.
در این‌باره مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت در گفتگو با شهرآرا با اشاره به راه‌اندازی ۳ امکان جدید از سوی این شرکت در راستای دستور شهردار برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان گفت: یکی از اقدامات شرکت الیت، موضوع شرکت شهروندان در نظرسنجی رفتار پارکبان‌هاست. برای شهروندانی که خودرو خود را در یکی از پارک‌های حاشیه‌ای یا غیرحاشیه‌ای این شرکت پارک کنند، پس از پارک خودرو پیامک پارک همراه با لینک ورود به نظرسنجی ارسال می‌شود.
محمدمهدی اسدی افزود: پس از اینکه شهروندان این پیامک را دریافت کردند، می‌توانند با ورود به لینک مربوط، در نظرسنجی نوع رفتار پارکبان به‌صورت اینترنتی شرکت کنند.
وی تأکید کرد: به‌طور قطع این نظرسنجی در امتیازدهی و پایش پارکبان‌ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.
اسدی با اشاره به اقدام دوم شرکت الیت برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان افزود: در اقدام بعدی، وقتی خودرو وارد نیم‌ساعت دوم می‌شود، پیامک کسر هزینه برای صاحب خودرو ارسال می‌شود. با این امکان شهروندان می‌توانند در مدیریت زمان خود دقت بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: این اقدام را چند روزی به‌صورت آزمایشی انجام دادیم و پس از کسب نتایج مثبت آن، از روز گذشته به‌صورت عمومی در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت در ادامه به تشریح اقدام سوم این شرکت پرداخت و افزود: برای شهروندانی که خودرو خود را وارد پارکینگ‌های شرکت الیت می‌کنند در صورتی که بدهی داشته باشند، پیامکی با مضمون «شما بدهی دارید و بهتر است قبل از خروج به‌صورت غیرحضوری بدهی خود را تسویه کنید»، ارسال می‌شود و در صورتی که شهروندان به‌صورت غیرحضوری بدهی خود را پرداخت کنند، تخفیف ۱۰ درصدی برای آنان اعمال خواهد شد.
اسدی ادامه داد: شهروندان در صورت دریافت پیامکی که شماره پلاک خودرو درج‌شده در آن با پلاک خودرو آن‌ها تفاوت دارد، موضوع را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۰۳۰۰۰ اعلام کنند تا به اصلاح شماره پلاک خودرو در سامانه اقدام شود.
وی درباره آخرین وضعیت پارکینگ‌های مکانیزه شهر نیز گفت: در مشهد ۱۴ پارکینگ مکانیزه وجود دارد که اکنون تمامی این پارکینگ‌ها به دلیل مسائل ایمنی تعطیل است.
وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته پارکینگ‌های مصلی، سناباد، معلم یک و شهید کریمی جمع‌آوری یا جابه‌جا می‌شوند، تصریح کرد: بقیه پارکینگ‌های مکانیزه موجود نیز به‌روزرسانی خواهند شد و خوشبختانه عملیات به‌روزرسانی پارکینگ باغ ملی با هزینه شرکت الیت هم‌اکنون در حال انجام است.
وی با تأکید بر اینکه به دلیل کمبود زمین در برخی نقاط شهر، وجود پارکینگ مکانیزه ضروری است، ادامه داد: در صورتی که نتیجه بازسازی اساسی این پارکینگ‌ها مثبت ارزیابی شود، اعضای شورای شهر این وعده را دادند که توسعه آن را بررسی اساسی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->