درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

نظرسنجی الیت درباره رفتار پارکبانان

  • کد خبر: ۷۹۶۷
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹
نظرسنجی الیت درباره رفتار پارکبانان
در راستای افزایش رضایت‌مندی، شهروندان می‌توانند علاوه بر سنجش عملکرد پارکبانان، پیامک کسر هزینه در نیم‌ساعت دوم را دریافت کنند
علیرضا ظهیری - یکی از نقاط پرتنش در روابط شهروندان و مدیریت‌شهری، موضوع شرکت الیت بود. اطلاع‌رسانی نامناسب درباره کسر هزینه پارک و برخورد نامناسب برخی پارکبانان، شاید بیشترین محل تقابل بود؛ از همین رو مدیران این شرکت با ایجاد امکاناتی برای اعلام نظر شهروندان درباره رفتار پارکبانان و اطلاع از آغاز نیم‌ساعت دوم پارک خودرو خود در معابر حاشیه که به‌نوعی آغاز زمان کسر از حساب الیتشان است، سعی می‌کنند تا میزان رضایت‌مندی شهروندان را افزایش دهند.
در این‌باره مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت در گفتگو با شهرآرا با اشاره به راه‌اندازی ۳ امکان جدید از سوی این شرکت در راستای دستور شهردار برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان گفت: یکی از اقدامات شرکت الیت، موضوع شرکت شهروندان در نظرسنجی رفتار پارکبان‌هاست. برای شهروندانی که خودرو خود را در یکی از پارک‌های حاشیه‌ای یا غیرحاشیه‌ای این شرکت پارک کنند، پس از پارک خودرو پیامک پارک همراه با لینک ورود به نظرسنجی ارسال می‌شود.
محمدمهدی اسدی افزود: پس از اینکه شهروندان این پیامک را دریافت کردند، می‌توانند با ورود به لینک مربوط، در نظرسنجی نوع رفتار پارکبان به‌صورت اینترنتی شرکت کنند.
وی تأکید کرد: به‌طور قطع این نظرسنجی در امتیازدهی و پایش پارکبان‌ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.
اسدی با اشاره به اقدام دوم شرکت الیت برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان افزود: در اقدام بعدی، وقتی خودرو وارد نیم‌ساعت دوم می‌شود، پیامک کسر هزینه برای صاحب خودرو ارسال می‌شود. با این امکان شهروندان می‌توانند در مدیریت زمان خود دقت بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: این اقدام را چند روزی به‌صورت آزمایشی انجام دادیم و پس از کسب نتایج مثبت آن، از روز گذشته به‌صورت عمومی در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت در ادامه به تشریح اقدام سوم این شرکت پرداخت و افزود: برای شهروندانی که خودرو خود را وارد پارکینگ‌های شرکت الیت می‌کنند در صورتی که بدهی داشته باشند، پیامکی با مضمون «شما بدهی دارید و بهتر است قبل از خروج به‌صورت غیرحضوری بدهی خود را تسویه کنید»، ارسال می‌شود و در صورتی که شهروندان به‌صورت غیرحضوری بدهی خود را پرداخت کنند، تخفیف ۱۰ درصدی برای آنان اعمال خواهد شد.
اسدی ادامه داد: شهروندان در صورت دریافت پیامکی که شماره پلاک خودرو درج‌شده در آن با پلاک خودرو آن‌ها تفاوت دارد، موضوع را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۰۳۰۰۰ اعلام کنند تا به اصلاح شماره پلاک خودرو در سامانه اقدام شود.
وی درباره آخرین وضعیت پارکینگ‌های مکانیزه شهر نیز گفت: در مشهد ۱۴ پارکینگ مکانیزه وجود دارد که اکنون تمامی این پارکینگ‌ها به دلیل مسائل ایمنی تعطیل است.
وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته پارکینگ‌های مصلی، سناباد، معلم یک و شهید کریمی جمع‌آوری یا جابه‌جا می‌شوند، تصریح کرد: بقیه پارکینگ‌های مکانیزه موجود نیز به‌روزرسانی خواهند شد و خوشبختانه عملیات به‌روزرسانی پارکینگ باغ ملی با هزینه شرکت الیت هم‌اکنون در حال انجام است.
وی با تأکید بر اینکه به دلیل کمبود زمین در برخی نقاط شهر، وجود پارکینگ مکانیزه ضروری است، ادامه داد: در صورتی که نتیجه بازسازی اساسی این پارکینگ‌ها مثبت ارزیابی شود، اعضای شورای شهر این وعده را دادند که توسعه آن را بررسی اساسی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->