شیائومی از گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی ۱۱ پرو پلاس رونمایی کرد وزیر ارتباطات: ما در زمینه حملات سایبری مسئولیتی نداریم | شبکه ملی اطلاعات به معنی قطع دسترسی به شبکه جهانی نیست کاربران پلی استیشن ۵ می‌توانند روی کنسولشان از اپل موزیک استفاده کنند درآمد سامسونگ در سه ماهه سوم سال چگونه افزایش یافت؟ سورپرایز ادوبی؛ نسخه وب فتوشاپ راه‌اندازی شد + جزئیات و لینک فروش صابون به جای آیفون ۱۲ + عکس عیسی زارع‌پور: تکمیل شبکه ملی اطلاعات، مسئله اصلی ماست با عینک هوشمند TCL عکاسی کنید! با این روش ها، متوجه بی‌خطر بودن اپلیکیشن‌های اندرویدی قبل از نصب شوید تسلا مجدد به بیت کوین چراغ سبز نشان می دهد؟ کلاب هاوس در ایران مختل شد | این اختلال جهانی است؟ (۴ آبان ۱۴۰۰) عواملی که عمر باتری لپ‌ تاپ را افزایش می دهد واتس‌اپ در کدام گوشی‌ها کار نمی‌کند؟ حمله سایبری چیست؟ + اطلاعاتی درباره مهمترین حملایت سایبری در کشور آیا می‌توان اطلاعات را بعد از ریست فکتوری موبایل برگرداند؟ درباره بازی «فرزندان مورتا» که موفق‌ترین بازی ایرانی در بازار بازی‌های ویدئویی جهانی نام گرفته است گلکسی A۵۲s ۵G در مقایسه با مدل‌های پیشین خود چه تغییراتی کرده است؟ تیم‌سازی برای استارت‌آپ | بخش دوم: مدیر محصول و مدیر بازاریابی گفتگو با دو کارآفرین مشهدی که با بهره گیری از فناوری واقعیت افزوده برنامه آموزش نماز به کودکان طراحی کرده‌اند
خبر فوری
واتساپ در تلاش برای ایجاد قابلیتی به منظور یافتن موقعیت مکانی کسب‌وکارهای مختلف
به‌تازگی در واتساپ قابلیت آزمایشی جدیدی برای برخی کاربران اضافه شده که تا به کمک آن بتوانند فهرست کسب‌وکارهای مختلف را در اختیار داشته باشند و این پیام‌رسان به آنها برای یافتن موقعیت مکانی مغازه،‌ها رستوران‌ها و مکان‌های مشابه کمک می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ واتساپ یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر جهان محسوب می‌شود و در حال حاضر ۲.۵ میلیارد نفر کاربر فعال دارد. این اپلیکیشن در حال حاضر اپلیکیشن پیام‌رسان اصلی بسیاری از افراد محسوب می‌شود و حتی در برخی از نقاط تاحدودی یک اپلیکیشن پرداختی نیز به شمار می‌رود. در برخی از نقاط هم بهترین و راحت‌ترین روش برای تماس با کسب‌وکارهای مختلف است.

به‌تازگی قابلیت جدیدی در این پلتفرم در حال آزمایش است که به لطف ایجاد آن فهرستی از کسب‌وکارهای مختلف ایجاد می‌شود که کاربران با بهره‌مندی از آن می‌توانند مغازه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و بسیاری از کسب‌وکارهای مشابه دیگر مورد نظر خود را بیابند.

در حال حاضر این قابلیت آزمایشی در شهر سائوپائولوی برزیل که میلیون‌ها کسب‌وکار در آن در حال فعالیت هستند، در حال آزمایش است. مت ایدما (Matt Idema) معاون پیام‌رسانی فیسبوک، در گفت‌وگویش با رویترز اذعان کرده است هند و اندونزی هم می‌توانند کاندیداهای خوبی برای آزمایش این قابلیت باشند.

او در ادامه مصاحبه‌اش با رویترز گفته صاحبان کسب‌وکارهای مختلف قبلاً شماره‌های واتساپ خود را در قالب بسته‌های مختلف یا به وب سایت‌ها یا بخش تبلیغات فیسبوک در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا به پل ارتباطی بین آن‌ها و مشتریان تبدیل شود و مشتریان از این طریق با آن‌ها چت کنند.

با توجه به اینکه واتساپ به دلیل نقض حریم خصوصی موردحمله شدید کمیته حفاظت از اطلاعات ایرلندی قرار گرفته و ۲۵۵ میلیون یورو هم بابت این موضوع جریمه شده ، اقدامات لازم را برای حفظ حریم خصوصی انجام داده و اذعان کرده است موقعیت مکانی مشتریان و نتایج جستجوی آن‌ها ذخیره نمی‌شود.

ایدما در مصاحبه‌اش با رویترز خاطرنشان کرد که تبلیغات نیز به‌زودی به واتساپ افزوده خواهد شد و معتقد است که چنین اقدامی می‌تواند مسیر ورود این پیام‌رسان به حوزه تبلیغات را که مدل اصلی تجارتی فیس بوک محسوب می‌شود، هموار کند و تبلیغات می‌تواند به بخشی از مدل تجاری واتساپ هم تبدیل شود. در حال حاضر میلیون‌ها نفر از افراد فعال در حوزه کسب‌وکار در اینستاگرام و فیسبوک از روش تبلیغات کلیکی که مشتریان را به واتساپ هدایت می‌کند، استفاده می‌کنند. در حال حاضر واتساپ ابزارهایی مثل کاتالوگ فروشگاه‌ها را نیز به کاربران عرضه می‌کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}