درباره «شادبین»، موتور جستجوی برنامه «شاد» | اینترنت پاک دانش آموزی معرفی رابط کاربری جدید تصویر در تصویر واتساپ چگونه در گوشی‌های آیفون آیکون برنامه‌ها را تغییر دهیم؟ بازی PUBG: New State در راه است + زمان انتشار ویدئو مقایسه گرافیک سه بازی کلاسیک «جی تی ای» با نسخه ریمسترشده آن‌ها تریلوژی «جی تی ای» چه زمانی عرضه می‌شود؟ + تصاویری از بازی‌ها بررسی دوربین سلفی آیفون ۱۳ پرو | آیفون عقب‌تر از گوشی‌های اندرویدی انتقال مالکیت گوشی‌های دست‌دوم الزامی شد + روش انتقال مالکیت تلفن همراه دونالد ترامپ از آغاز به کار شبکه اجتماعی خود در ماه آینده خبرداد اپل به گوشی های خود با نمایشگر LCD پایان می‌دهد؟ امکان پست محتوا به اینستاگرام دسکتاپ اضافه می‌شود آیا فیس بوک می‌خواهد نام خود را تغییر دهد؟ چگونه اینستاگرام خود را بدون از دست دادنش غیرفعال کنیم؟ هکرهای ترکیه به وب سایت ترامپ رحم نکردند! واتس‌اپ قابلیت تماس‌های ملحق‌شدنی به گروه‌ها را اضافه کرد مراسم رونمایی از اولین خودرو برقی کمپانی اپل + فیلم سخنگوی کمیسیون ادعای حذف مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی از طرح صیانت را تکذیب کرد اپل از پارچه‌ای ۱۹دلاری برای تمیز کردن محصولاتش رونمایی کرد
خبر فوری
واتساپ در تلاش برای ایجاد قابلیتی به منظور یافتن موقعیت مکانی کسب‌وکارهای مختلف
به‌تازگی در واتساپ قابلیت آزمایشی جدیدی برای برخی کاربران اضافه شده که تا به کمک آن بتوانند فهرست کسب‌وکارهای مختلف را در اختیار داشته باشند و این پیام‌رسان به آنها برای یافتن موقعیت مکانی مغازه،‌ها رستوران‌ها و مکان‌های مشابه کمک می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ واتساپ یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر جهان محسوب می‌شود و در حال حاضر ۲.۵ میلیارد نفر کاربر فعال دارد. این اپلیکیشن در حال حاضر اپلیکیشن پیام‌رسان اصلی بسیاری از افراد محسوب می‌شود و حتی در برخی از نقاط تاحدودی یک اپلیکیشن پرداختی نیز به شمار می‌رود. در برخی از نقاط هم بهترین و راحت‌ترین روش برای تماس با کسب‌وکارهای مختلف است.

به‌تازگی قابلیت جدیدی در این پلتفرم در حال آزمایش است که به لطف ایجاد آن فهرستی از کسب‌وکارهای مختلف ایجاد می‌شود که کاربران با بهره‌مندی از آن می‌توانند مغازه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و بسیاری از کسب‌وکارهای مشابه دیگر مورد نظر خود را بیابند.

در حال حاضر این قابلیت آزمایشی در شهر سائوپائولوی برزیل که میلیون‌ها کسب‌وکار در آن در حال فعالیت هستند، در حال آزمایش است. مت ایدما (Matt Idema) معاون پیام‌رسانی فیسبوک، در گفت‌وگویش با رویترز اذعان کرده است هند و اندونزی هم می‌توانند کاندیداهای خوبی برای آزمایش این قابلیت باشند.

او در ادامه مصاحبه‌اش با رویترز گفته صاحبان کسب‌وکارهای مختلف قبلاً شماره‌های واتساپ خود را در قالب بسته‌های مختلف یا به وب سایت‌ها یا بخش تبلیغات فیسبوک در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا به پل ارتباطی بین آن‌ها و مشتریان تبدیل شود و مشتریان از این طریق با آن‌ها چت کنند.

با توجه به اینکه واتساپ به دلیل نقض حریم خصوصی موردحمله شدید کمیته حفاظت از اطلاعات ایرلندی قرار گرفته و ۲۵۵ میلیون یورو هم بابت این موضوع جریمه شده ، اقدامات لازم را برای حفظ حریم خصوصی انجام داده و اذعان کرده است موقعیت مکانی مشتریان و نتایج جستجوی آن‌ها ذخیره نمی‌شود.

ایدما در مصاحبه‌اش با رویترز خاطرنشان کرد که تبلیغات نیز به‌زودی به واتساپ افزوده خواهد شد و معتقد است که چنین اقدامی می‌تواند مسیر ورود این پیام‌رسان به حوزه تبلیغات را که مدل اصلی تجارتی فیس بوک محسوب می‌شود، هموار کند و تبلیغات می‌تواند به بخشی از مدل تجاری واتساپ هم تبدیل شود. در حال حاضر میلیون‌ها نفر از افراد فعال در حوزه کسب‌وکار در اینستاگرام و فیسبوک از روش تبلیغات کلیکی که مشتریان را به واتساپ هدایت می‌کند، استفاده می‌کنند. در حال حاضر واتساپ ابزارهایی مثل کاتالوگ فروشگاه‌ها را نیز به کاربران عرضه می‌کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}