۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد+ عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

علت خارش گوش چیست؟

  • کد خبر: ۸۴۲۷۵
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
علت خارش گوش چیست؟
خارش گوش‌ها یک مشکل بسیار رایج در افراد با رده‌های سنی مختلف به شمار می‌رود. اما در مورد برخی افراد این مشکل آنقدر شدید و غیر قابل تحمل می‌شود که ممکن است از اشیا مختلف برای خاراندن گوش خود استفاده کنند که در نتیجه آن آسیب و جراحت بیشتری به گوش وارد می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، انجمن متخصصان گوش و حلق و بینی آلمان می‌گوید خارش گوش دلایل زیادی دارد که برخی از آن‌ها ساده و برخی دیگر خطرناک هستند.

از دلایل ساده خارش گوش وجود بیش از حد یا بسیار کم جرم گوش یا وجود ذرات گرد و غبار در داخل گوش است.

خارش گوش ممکن است نشان دهنده بیماری‌هایی مانند حساسیت به گرده، یا حساسیت به یکی از مواد تشکیل دهنده گوشواره، مانند نیکل باشد.

گاهی ممکن است نشان دهنده عفونت مجرای گوش باشد، که در اثر عفونت باکتریایی یا عفونت قارچی ایجاد شده باشد. این عارضه معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که گوش‌ها دائماً مرطوب هستند.

خارش گوش همچنین ممکن است با بیماری‌های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و نورودرماتیت همراه باشد.

در صورت بروز هر گونه از این عوارض بهتر است با  پزشک مشورت کرده تا علت واقعی خارش گوش مشخص شود و به موقع تحت درمان قرار گیرد، به ویژه اگر خارش با درد، قرمزی گوش و ظاهر شدن پوسته همراه با کاهش میزان شنوایی باشد.

منبع: اقتصادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->