تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا «کلاه قرمزی» و دوستانش را دیگر در تلویزیون نمی‌بینیم؟

  • کد خبر: ۸۶۳۸۳
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
آیا «کلاه قرمزی» و دوستانش را دیگر در تلویزیون نمی‌بینیم؟
محمد لقمانیان، عروسک‌گردان عروسک «فامیل دور» و صداپیشه «بچه فامیل دور» مطلبی را در فضای مجایزی منتشر کرده که احتمالا به معنی پایان برنامه محبوب «کلاه قرمزی» باشد.

به گزارش شهرآرارنیوز - محمد لقمانیان، عروسک گردان عروسک «فامیل دور» و صداپیشه «بچه فامیل دور»، با اشاره به پخش‌نشدن سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی»، برای عروسک‌هایش، ابراز دلتنگی کرد.

محمد لقمانیان با انتشار مطلبی در فضای مجازی، از برنامه محبوب «کلاه قرمزی» یاد کرد و گفت احتمالا این مجموعه به تاریخ پیوسته است.

این عروسک‌گردان و صداپیشه نوشته است:

«خیلی سخت است که عروسک‌گردان فامیل دور و صداپیشه بچه فامیل دور، معروف‌ترین و محبوب‌ترین کاراکتر‌ها در محبوب‌ترین برنامه تلویزیونی (کلاه قرمزی) باشی و دیگر آن برنامه پخش نشود و آن کاراکتر‌ها دوباره جان نگیرند. در حد مرگ دلتنگتان می‌شوم گاهی.

احتمالا برنامه کلاه قرمزی دیگر به تاریخ پیوسته (چون نه از آن خبری هست و نه میلی به ساختنش و نه استقبالی از مدیران)، ولی همچنان در قلب و ذهن من و همکارانم و طرفدارانش هست و فراموش نمی‌شود.

انشالله آقای طهماسب و آقای جبلی و همکاران در جه یکم هر جا هستند شاد و موفق باشند.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->