افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی
سرخط خبرها

حکم اعدام برای ساره و میثم، زن و مردی که رابطه پنهانی داشتند

  • کد خبر: ۸۶۸۶۴
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
حکم اعدام برای ساره و میثم، زن و مردی که رابطه پنهانی داشتند
۲۴ دی ماه سال ۹۹، زن جوانی به نام مریم به پلیس آگاهی رفت و از شوهرش میثم و زن جوانی به نام ساره که با او رابطه پنهانی داشت، شکایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، این زن جوان افزود: مدتی بود به رابطه همسرم و یک زن جوان مشکوک شده بودم تا اینکه مدارکی به دست آوردم که رابطه کثیف آن‌ها برایم ثابت شد. این زن فیلم‌هایی را از شوهرش و زن جوان ارائه داد که حکایت از رابطه پنهانی آن‌ها با یکدیگر داشت.

با این شکایت دستور جلب دو متهم صادر شد و آن‌ها بازداشت شدند. میثم ۲۷‌ساله مدعی بود با ساره رابطه‌ای نداشته و بی‌دلیل بازداشت شده است؛ اما ساره ۳۳‌ساله به مأموران گفت: من شوهر دارم. سال ۹۲ ازدواج کردم و حالا پسری چهارساله دارم. مدتی قبل با میثم آشنا و به او علاقه‌مند شدم. من و میثم نیمه‌شب به خانه مجردی او رفته بودیم که ساعت هشت صبح ازسوی مأموران دستگیر شدیم.

این زن درحالی‌که اشک می‌ریخت، گفت: من اشتباه کرده‌ام و پشیمان هستم. شوهرم از این ماجرا هیچ اطلاعی ندارد.

به دنبال اظهارات زن جوان، پدرشوهر وی از او و میثم شکایت کرد. با این شکایت گوشی‌های موبایل زن و مرد جوان مورد بازبینی قرار گرفت و رابطه پنهانی آن‌ها تأیید شد. دراین‌میان مریم از جرم شوهرش و ساره گذشت و گفت: به خاطر اختلاف‌های قدیمی شش ماه است که رابطه خوبی با همسرم ندارم. به‌همین‌خاطر از جرم او و ساره گذشت می‌کنم؛ اما پدرشوهر ساره به اتهام زنای محصنه از این زن و مرد شکایت و برایشان تقاضای اشد مجازات را مطرح کرد. به‌این‌ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه زن جوان جرمش را گردن نگرفت و مدعی شد با میثم فقط رابطه دوستانه داشته است. میثم نیز اتهام زنای محصنه را گردن نگرفت؛ اما وقتی قضات دادگاه فیلم او را نشان دادند، جرمش را پذیرفت و هر دو متهم به‌عنوان آخرین دفاع ابراز پشیمانی کردند.

در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده هر دو متهم را به خاطر زنای محصنه به مرگ محکوم کردند، اما دو متهم به حکم صادره اعتراض کردند. به‌این‌ترتیب پرونده در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات عالی‌رتبه پس از بررسی پرونده با توجه به مستندات و فیلم‌های موجود حکم اعدام این زن و مرد را تأیید کردند.

منبع: شرق

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->