مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

درخواست ساکنان مجیدیه برای احداث پل هوایی

  • کد خبر: ۸۷۴۵
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۹
درخواست ساکنان مجیدیه برای احداث پل هوایی
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
۶۰۵...۰۹۱۵ خداقوت پاکبانان زحمت کش، خواهش می‌کنم وقتی کوچه‌ها را جارو می‌کشید، خاک‌ها و آشغال‌ها را داخل جوی‌ها نریزید.
شهروند- از شهرداری منطقه ۴ مشهد تقاضا می‌شود با بلوک سیمانی یا هر چیز مناسب دیگری، راه ورود خودرو‌ها را از طبرسی شمالی ۶ به پیاده رو ببندد.
۳۸۸...۰۹۱۵ در خیابان صدر ۴۴ چند خانه متروکه در تصرف شهرداری رها شده اند و وضعیت مناسبی ندارند. این خانه‌ها به محلی برای انباشت زباله و پاتوقی برای افراد معتاد و بی خانمان تبدیل شده اند. لطفا پیگیری کنید.
۲۴۸...۰۹۱۵ چرا دستکش‌های پاکبانان در ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۳ بسیار نازک هستند؟ چرا هر ۲ هفته مقدار کمی جارو تحویل پاکبانان می‌دهید؟ فصل پاییز برگ ریزان است و نیاز بیشتری به جارو دارند. از شما تقاضا می‌کنیم پیگیر مشکلات مطرح شده باشید.
۷۴۲...۰۹۱۵ لطفا اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد هر چه سریع‌تر برای ساختمان مستقل و در شأن کارکنان شهرداری منطقه ۳ چاره اندیشی کنند. قبلا چند بار پیامک فرستادم، اما چاپ نکردید. تا پیامم را چاپ نکنید روزانه برایتان پیام ارسال خواهم کرد.
سازمان ترافیک
۵۷۵...۰۹۳۹ بولوار مجیدیه به علت رفت و آمد خودرو‌ها نیاز به پل هوایی دارد. رفت وآمد برای مردم و دانش آموزان دشوار شده است و متأسفانه گوش شنوایی در سازمان ترافیک وجود ندارد. دست کم بین مجیدیه ۹ و ۱۱ یک پل احداث شود. این همه عوارض که از مردم گرفته می‌شود، درصدی از آن صرف پل هوایی شود. لطفا مسئولان سازمان ترافیک از این محل در ساعات اوج ترافیک بازدید کنند.
علوم پزشکی
۷۵۸...۰۹۳۵ وزیر بهداشت و مسئولان سلامت، چه هنگام دستور جمع آوری ظروف یک بار مصرف را می‌دهند؟ هنوز تولید می‌شود و سلامت مردم را به خطر می‌اندازد!
مؤسسات مالی و اعتباری
شهروند- بعد از ۵ سال هنوز نمی‌خواهید پول ما را بدهید؟ ۲ سال است در راه دادگاه هستم، چرا مؤسسه فرشتگان پولم را پس نمی‌دهید؟
شرکت الیت
۵۹۷...۰۹۱۵ چندروز پیش برای توقف کمتر از ۲ ساعت -از ۱۰:۳۵ صبح تا ۱۲:۱۳ ظهر- در خیابان محتشمی ۳۵ هزار و ۳۱۵‌ریال کسر شده است، یعنی حتی اگر ۲‌ساعت هم حساب کنیم ساعتی بیش از ۱۷۵۰ تومان!
مدیریت بحران
۱۵۸...۰۹۳۶ با یک طوفان برق نصف شهر قطع می‌شود، با یک باران معمولی نصف شهر دچارآب گرفتگی می‌شود، با یک باران تند چراغ راهنمایی سرچهاراه‌ها قطع می‌شود. این طور که به نظر می‌آید باید دعا کنیم حوادث غیرمترقبه در مشهد اتفاق نیفتد وگرنه این کلان شهر فلج خواهد شد!
متفرقه
۱۴۷...۰۹۱۵ بابت مطالب زیبا و پرمحتوای شهرآرا محله از تمامی دوستان متشکرم. راستش را بخواهید به مطالب شما اعتیاد پیدا کرده ام. در پناه حق موفق و مؤید باشید.
شهروند- می‌خواستم از مسئولان بپرسم آیا از وضع زندگی من روستایی که پول نان خشک را هم نمی‌توانم تهیه کنم خبر دارید که بعد سرک می‌کشید به حساب مردم و می‌گویید: یارانه شما قطع خواهد شد! واقع جای تأسف است که مسئولان اختلاس‌های چند هزار میلیاردی می‌کنند و آب از آب تکان نمی‌خورد، اما به دلیل پولی که برای هزار گرفتاری در حسابم بوده است یارانه من روستایی را قطع می‌کنند. آیا این انصاف است؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->