نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نتایج غیررسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ زمان قانونی اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مشهد به پایان رسید + ویدئو پایان رسمی رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و آغاز شمارش آرا میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چقدر بود؟ + جزئیات افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس مجلس شورای اسلامی:

مابه‌التفاوت حاصل افزایش قیمت بنزین سریع‌تر به حساب مردم واریز شود

  • کد خبر: ۹۲۷۵
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
مابه‌التفاوت حاصل افزایش قیمت بنزین سریع‌تر به حساب مردم واریز شود
لاریجانی گفت: دولت باید منابعی که به عنوان مابه‌التفاوت از محل افزایش قیمت بنزین در نظر گرفته شده باید در اسرع وقت به حساب مردم واریز کنند و با این کار نشان دهد پای عهدش ایستاده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی لاریجانی در آغاز نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۲۶ آبان ۹۸) گفت: ما امروز از ساعت ۸ صبح جلسه داشتیم و مباحثی که این روز‌ها مطرح است و موضوع یارانه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دادیم که دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در جلسه حضور داشتند و گزارشی از وضعیت موجود را ارائه کردند. در این جلسه نمایندگان نیز نظراتی داشتند که مطرح کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهم این است که دولت باید منابعی که به عنوان مابه‌التفاوت از محل افزایش قیمت بنزین در نظر گرفته شده باید در اسرع وقت به حساب مردم واریز کنند و با این کار نشان دهد پای عهدش ایستاده و کمیسیون مربوطه باید این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: نکته دیگری که موجب نگرانی در بین مردم شده این است که تصمیم در افزایش قیمت بنزین تبعاتی را در افزایش قیمت در سایر بخش‌ها داشته باشد، قرار شد کمیسیون اقتصادی جلساتی را در این باره با ستاد تنظیم بازار و تعزیرات و قوه قضائیه و مسئولین ذیربط داشته باشد و نظارت جدی صورت گیرد تا قیمت‌ها کنترل شود.
لاریجانی خاطرنشان کرد:‌در زمینه اصلاح روش‌ها مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون اقتصادی بررسی‌های لازم را داشته باشند و همه باید در این زمینه هم داستان باشیم تا فشار‌ها از دوش مردم برداشته شود و به مردم کمک شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌دغدغه اصلی نمایندگان برداشتن فشار از دوش مردم است و در مسیر بحث‌هایی که کمیسیون‌ها دارند مشکلات انشاالله حل شود.
وی افزود: قطعا در یک فضای آرام اصلاحات در این زمینه سامان خواهد یافت و ما احتیاج داریم تا فضای آرامی را برای تصمیمات درست فراهم کنیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->