آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد «قهرمان من»

  • کد خبر: ۹۳۹۹۱
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد «قهرمان من»
مدیر مرکز بازی و نرم‌افزار تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد «قهرمان من» را اعلام کرد. این رویداد با هدف معرفی شهیدحاج قاسم سلیمانی به کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - مهدی عباسی، مدیر مرکز بازی و نرم‌افزار تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج، با اشاره به این رویداد که با همکاری فعالان دیجیتال کودک و نوجوان همچنین ناشران دیجیتال اسلامی برگزار می‌شود، گفته است: رویداد قهرمان من با همکاری مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان، ناشران دیجیتال اسلامی، حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همراه اول، سازمان سراج، انارستان، موسسه فهم و خانه کتاب و ادبیات ایران در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد که با هدف معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی به کودکان و نوجوانان برگزار شده است، آثار خود را تا دهم دی‌ماه به دبیرخانه مجازی آن به نشانی www.platzaar.ir ارسال کنند.

مدیر مرکز بازی و نرم‌افزار تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج درباره نقش سازمان مطبوعش در رویداد تولید محتوای قهرمان من، تاکید کرد: موضوع حضور اپلیکیشن‌های تلفن همراه و بازی‌سازی رایانه‌ای با توجه به اهمیت آن‌ها به پیشنهاد سازمان سراج به این رویداد اضافه و این سازمان متعهد به تنظیم و اجرای ساختار رقابتی آن شد.

عباسی انتخاب مخاطب کودک و نوجوانان به عنوان جامعه هدف رویداد قهرمان من را کاری هوشمندانه دانست چرا که به اعتقاد وی تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان موضوع مغفول مانده‌ای است و این رویداد تلاش می‌کند ضمن ساماندهی تولیدات این حوزه، تولیدکنندگان محتوا را نسبت به تولیدات مخصوص کودکان و نوجوانان حساس کند.

وی با اشاره به اینکه بازی‌ها و نرم‌افزار‌های رایانه‌ای به عنوان رسانه‌ای دوسویه که مخاطب را در هر لحظه با داستان و روایت خود درگیر و همراه می‌کند برای انتقال فرهنگ بسیار حائز اهمیت است، افزود: در حالیکه دشمنان قسم‌خورده از این ابزار با تمام توان و به بهترین شکل ممکن بهره می‌برند و سبک زندگی مدنظرشان را در قالب بازی، به کودکان و نوجوانان دیگر کشور‌ها دیکته می‌کنند، متخصصان کشور با برنامه‌ریزی و تولید محتوای مناسب از امکانات پر شمار این ابزار در ترویج فرهنگ، آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان جامعه استفاده کنند.

رویداد قهرمان من به شناخت و معرفی شخصیت شهید سلیمانی به نسل کودک و نوجوان، شبکه سازی فعالان و تولیدکنندگان محتوای فرهنگی می‌پردازد. قالب این رویداد را شبکه اجتماعی (استوری، کانال و صفحه)، کلیپ و نماهنگ، نقاشی دیجیتال، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه‌گویی دیجیتال، بازی و نرم‌افزار‌های تلفن همراه، انیمیشین، کمیک موشن و موشن گرافی در بر می‌گیرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->