افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طرح جدید ساماندهی و استخدام معلمان راهی مجلس شد

  • کد خبر: ۹۶۱۱۵
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
  • ۲
طرح جدید ساماندهی و استخدام معلمان راهی مجلس شد
عضو کمیسیون آموزش از تصویب طرح ساماندهی، تأمین و تربیت نیروی انسانی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین روند بررسی طرح ساماندهی، تأمین و تربیت نیروی انسانی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: در این رابطه ۶ طرح به کمیسیون ارجاع شده بود که در جلسات کمیسیون مقرر شد تا این طرح‌ها با هم ادغام شوند و یک طرح واحد و جامع به جلسه علنی ارائه شود.

وی افزود: در روند بررسی این طرح‌ها پیشنهاداتی از سوی مسئولان دولتی و همچنین نمایندگان مطرح شد که در نهایت مقرر شد این طرح‌ها به کارگروه تخصصی ارجاع شود تا نقطه نظرات مطرح شده نیز در مفاد طرح نهایی گنجانده شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: اخیرا گزارش کارگروه تخصصی درباره ادغام و تهیه یک طرح واحد درباره ساماندهی، تأمین و تربیت نیروی انسانی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش   به پایان رسید و گزارش کارگروه در جلسه اخیر کمیسیون آموزش مورد بررسی ارزیابی و به تصویب اعضا رسید.

اسماعیلی در توضیح برخی از مصوبات جلسه اخیر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش، گفت: با مصوبه اعضا، وزارت آموزش و پرورش مکلف است در آزمون‌های استخدامی موضوع ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، برای اشخاصی که در امور آموزش و پرورش با واحد‌های دولتی و غیردولتی وزارت آموزش و پرورش همکاری کرده‌اند، به ازای یک سال سابقه تمام وقت، ضریب ۱.۱  برای نمره مکتسبه آن‌ها در آزمون محاسبه کنند.

وی در همین راستا ادامه داد: همچنین با تصویب اعضای کمیسیون به ازای هر سال سابقه بیشتر حداکثر تا ۵ سال سابقه، این ضریب به میزان یک دهم افزایش یابد و همچنین بر اساس این طرح افرادی که متقاضی استخدام در آموزش و پرورش هستند می‌توانند بر اساس رشته خود در آزمون ماده ۲۸ شرکت کنند و پس از طی مراحل قبولی بتوانند در کلاس‌های درس حضور داشته باشند.

نماینده میانه در مجلس اظهار کرد: بررسی مفاد این طرح در جلسه اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات به پایان رسید و طرح جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

منبع: تسنیم


فوری خبر‌های خوش از تأیید رتبه بندی معلمان در شورای نگهبان (۲۷ دی ۱۴۰۰)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
0
والا این نماینده های مجلس هم هنوز نتونستن راه رو درست تشخیص بدن تو آموزش وپرورش .نیرویی که الان ده سال استخدام قراردادی هست با یه نیروی تازه فارغ التحصیل از دانشگاه رو که هیچ سابقه تدریس نداره میزارن تو کفه یه ترازو بعد میگن ساماندهی شما فعلا همین داشته هاتون رو درست بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
0
والا انصاف هم خوب چیزیه هر چی بیگاری بود از نهضتی های بعد 92 کشیدن برای ریشه کنی بیسوادی حالا میگن بعد 7 یا 8 سال برید ماده 28 آزمون بدین ضریب منفی هم داره آزمون رشته تکنولوژی نرم افزار که ظرفیت نداره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->