گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

حیدرپور: برای منتقدان بی‌انصاف هندبال متأسفم

  • کد خبر: ۹۸۲۷۴
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
حیدرپور: برای منتقدان بی‌انصاف هندبال متأسفم
انتقاد ملی‌پوش مشهدی هندبال از کسانی که عملکرد تیم‌ملی را زیر سؤال بردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شماره دو تیم‌ملی هندبال از بهترین‌های ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود؛ ستاره مشهدی که با عملکردش کمک زیادی در مسیر صعود ایران به جام‌جهانی کرد. مجتبی حیدرپور درباره این مسابقات و نتایج تیم‌ملی گفت: «مسابقات قهرمانی آسیا همیشه از لحاظ کیفی وضع خوبی دارد، زیرا انتخابی مسابقات جهانی محسوب می‌شود و واقعا سطح بازی‌ها و تیم‌ها خیلی خوب است. از آنجایی که فقط پنج سهمیه به آسیا تعلق گرفته بود، همه تلاش می‌کردند به این سهمیه‌ها برسند و خداراشکر توانستیم از مسابقات سربلند بیرون بیاییم.» وی افزود: «از روز اول که به این میدان پا گذاشتیم، از سختی‌های آن آگاه بودیم. خوشبختانه تیم‌ملی هندبال ایران حرفه‌ای‌تر و ظرفیتش بهتر شده است.»

حیدرپور خاطرنشان کرد: «پیش از دیدار با بحرین همه بازی‌ها را برده و جهانی شده بودیم و حتی در آن دیدار هم برای پیروزی به زمین رفتیم، اما باید قبول کنیم سطح تیم‌های بحرین و قطر خیلی بهتر از ایران و بقیه تیم‌هاست. باید بیشتر تلاش کنیم تا خیلی زود به سطح این تیم‌ها برسیم. چندین سال است که بحرین با ترکیبی مشابه که ۹۰ درصد آن نفرات ثابت هستند، در همه مسابقات حاضر می‌شود. مربی بحرینی‌ها نیز در سطح یک دنیا قرار دارد و بیشتر بازیکنان آن‌ها در یک تیم باشگاهی فعالیت می‌کنند و هماهنگی بسیار خوبی دارند. بازی با این تیم بسیار سخت بود.»

ملی‌پوش هندبال ایران با اشاره به بازی دشوار مقابل کویت تصریح کرد: «به هر دلیلی بازی با کویت حکم جهانی‌شدن را برای هندبال ایران داشت و همه تلاشمان را کردیم تا از این بازی پیروز بیرون بیایم تا بعد از هشت سال دوباره جهانی شویم.

به‌نظرم فرناندز به تیم ایران جان تازه‌ای داد و دوباره هندبال ما را جهانی کرد. کویتی‌ها حتی دو گل از ما پیش افتادند، اما خداراشکر ریتم بازی را حفظ کردیم و درنهایت موفق شدیم به بازی برگردیم و با شوت ثانیه آخر سجاد استکی توانستیم جواز حضور در مسابقات جهانی را به‌دست بیاوریم.

خیلی خوش‌حالم که توانستیم در آن لحظات برای ذره‌ای هم که شده است، دل مردم را شاد کنیم و شادی را به خانه‌های آنان بیاوریم.» حیدرپور درباره بازی ایران با عربستان در دیدار رده‌بندی هم اظهار کرد: «واقعا باید قبول کنیم که می‌توانستیم برنده بازی با عربستان باشیم، اما پراشتباه ظاهر شدیم و شانس مدال را از دست دادیم، با این حال نباید به‌سادگی از کنار کار بزرگی که همین بچه‌ها انجام دادند و جهانی شدند، بگذریم.»

وی درباره جدایی فرناندز از تیم‌ملی هندبال ایران تصریح کرد: «پاسخ به این سؤال به فدراسیون و خود مانوئل مربوط است. باید آن‌ها جواب بدهند و با یکدیگر تعامل کنند. طبیعی است که هم فدراسیون و هم مانوئل حق انتخاب دارند و امیدوارم بهترین تصمیم برای تیم‌ملی گرفته شود. مانوئل قراردادی شش‌ماهه داشت که به پایان رسید و بعد از بازی‌ها طبیعی بود که به کشورش برگردد تا برای آینده تصمیمات خودش را بگیرد.»

ملی‌پوش هندبال درباره اینکه عملکرد خودش در قهرمانی آسیا را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: «من هم به‌عنوان یک بازیکن همه تلاشم را مثل بقیه بازیکنان انجام دادم تا هندبال جهانی شود و خوش‌حالم در این امر سهیم بودم. واقعا برای آن‌دسته از کارشناسان هندبال که به‌جای تحسین فدراسیون و تیم‌ملی، اقدامات و نتایج را زیر سؤال می‌برند، متأسفم.» حیدرپور در پایان با اشاره به اینکه هندبال در ایران مظلوم واقع شده است، گفت: «هر کار بزرگی هم می‌کنیم، بازهم دیده نمی‌شود و همان‌گونه که می‌دانید، خیلی غریبانه وارد ایران شدیم، وگرنه توقع ما از مسئولان خیلی بیشتر از این‌ها بوده، هست و خواهد بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->