محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۲۲ بهمن

  • کد خبر: ۹۸۸۰۰
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
بیانیه یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۲۲ بهمن
استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز،  استاندار خراسان رضوی طی بیانیه‌ای ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن بیانیه استاندار خراسان رضوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز علیرغم توطئه‌های گوناگون علیه ملت ایران از جمله جنگ تحمیلی ۸ ساله، ترور‌های جریان نفاق، پس از آن سنگ‌اندازی‌ها و سوء مدیریت‌های جریان نفوذ، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های بی‌سابقه اقتصادی تمامی جبهه کفر، امروز بحمدالله در چهل و سومین سالگرد پیروزی این نظام به رهبری خلف صالح امام راحل با پایمردی، ایستادگی مقاومت و ایثار مردم؛ انقلاب اسلامی به آستانه قله‌های شکوفایی رسیده است.
ایران ۱۴۰۰ اینک مقتدرانه‌تر و قدرتمندتر از همیشه در برابر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی مانند سروی بلند ایستاده و ریشه‌های مقاومت جهانی را مستحکم‌تر کرده است و این جای تشکر از مردم بزرگوار دارد.
خوشبختانه با روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رئیسی، دولت و سایر اجزای نظام عزم خویش را جزم کرده‌اند تا با تکیه بر توانمندی درونی مردم عزیز ایران و بر فعلیت در آوردن پتانسیل‌های کشور و ملت با عظمت ایران اسلامی بر مشکلات اقتصادی نیز فایق آیند.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم و نماینده دولت در استان با استعانت از انفاس قدسیه شهدا از شما مجاورین و زائرین سرزمین خورشید هشتم حضرت علی بن موسى الرضا (ع) تقاضا دارم با حضور پرشکوه خویش در یوم الله ۲۲ بهمن، کماکان امید‌های پوچ دشمنان را به یاس تبدیل کرده و ثابت کنید که پای آرمان‌های امام و ۲۰ هزار شهید استان و حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌اید. رحمت و برکات خداوند بر امام، شهدای گرانقدر و شما مردم شریف و ولایتمدار استان ، والسلام یعقوبعلی نظری.

منبع: روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->