ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برنامه‌هایی که قاتل حجم اینترنت شما هستند

  • کد خبر: ۹۸۸۷۹
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
برنامه‌هایی که قاتل حجم اینترنت شما هستند
حجم اینترنت تلفن همراه شما هم زود تمام می‌شود؟ اگر از اینترنت گوشی خود استفاده زیادی نمی‌کنید، اما با هر بار خرید اینترنت به مقدار زیاد در مدت زمان کوتاهی حجم بسته شما تمام می‌شود، این خبر را بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجم اینترنت تلفن همراه شما هم زود تمام می‌شود؟ اگر از اینترنت گوشی خود استفاده زیادی نمی‌کنید، اما با هر بار خرید اینترنت به مقدار زیاد در مدت زمان کوتاهی حجم بسته شما تمام می‌شود بهتر است بدانید که ممکن است برخی از برنامه‌های گوشی شما تمام حجم اینترنت را بخورند، بنابراین این مطلب را از دست ندهید تا ببینیم کدام برنامه‌ها قاتل اینترنت شما هستند.

به گزارش «زومیت» امروزه تقریبا هر برنامه‌ای به اینترنت نیاز دارد و باید برای آن هزینه‌ای پرداخت. با این حال، رابطه مصرف اینترنت شما با برنامه موردنظرتان به این بستگی دارد که چقدر از آن برنامه استفاده می‌کنید. طبیعتا هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، زودتر حجم بسته اینترنت تمام خواهد شد.

برخی می‌گویند تمام مصرف اینترنت گوشی به نرم افزار‌هایی همچون اسنپ چت و تیک تاک برمی گردد، اما بهتر است بدانید که تقریبا به جز تلگرام، باقی پلتفرم‌هایی که مبتنی بر صوت و تصویر هستند، مصرف اینترنت بالایی به همراه خواهند داشت.

حالا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد کدام برنامه‌ها در مدت زمان مشخصی، چقدر اینترنت مصرف می‌کنند. در این تحقیق و بررسی مشخص شده که شبکه اجتماعی تیک تاک در هر یک ساعت حدود ۸۴۰ مگابایت از اینترنت گوشی شما را استفاده می‌کند. در مقابل رقیب این شبکه اجتماعی، اسنپ چت می‌تواند در هر ساعت حدود ۱۶۰مگابایت استفاده کند.

در کنار این دو شبکه که از پرمخاطب‌ترین‌ها هستند، توییتر و فیس بوک نیز بررسی شده و طبق گزارش موجود، این دو شبکه اجتماعی هر دو از ساختار مشابهی برخوردار هستند. ساختار این دو شبکه مبتنی بر تصویر، ویدیو و پیام متنی است. نتایج بررسی توییتر و فیس بوک نشان می‌دهد که کاربر معمولی در توییتر ۸۷۰مگابایت در روز اینترنت مصرف می‌کند که البته نسبت به فیس بوک عدد بیشتری است.

اگر شما هم جزو کاربران پرمصرف هستید و نمی‌توانید میزان مصرف اینترنت خود را کنترل کنید، بهتر است از برنامه‌های گوشی هوشمندتان کمک بگیرید. شما می‌توانید برای استفاده از داده‌های همراه خود محدودیت زمانی در نظر بگیرید.

جس کانینگ که در این پژوهش حضور داشت می‌گوید: بررسی میزان داده‌ای که پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌کنند جالب است؛ زیرا می‌توانیم هم پوشانی آن‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم. این برنامه‌ها بخشی از زندگی روزمره ما هستند و امیدواریم مشتریان در بهینه مصرف کردن آن‌ها موفق باشند.

کاربران مشتاق TikTok برای استفاده از برنامه در اوقات فراغت خود به مقدار زیادی داده نیاز دارند، به همین ترتیب در بیشتر پلتفرم‌های پخش ویدیو مانند YouTube نیز داده تلفن همراه صرف می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->