نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

بازیکن استقلال مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفت

  • کد خبر: ۹۹۵۱۰
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
بازیکن استقلال مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفت
بازیکن تیم فوتبال استقلال این روزها مورد غضب کادرفنی تیمش قرار گرفته و فعلا جایی در برنامه‌های تاکتیکی فرهاد مجیدی ندارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید مهری هافبک تیم استقلال هفته‌های زیادی است که خانه‌نشین است و جایی در لیست آبی‌پوشان ندارد. مهری نیم فصل دوم سال گذشته به استقلال پیوست اما هیچ گاه مورد اعتماد مربیان قرار نگرفت. او در زمان‌هایی که ترافیک در خط میانی زیادی بود هر ازگاهی به میدان می‌رفت اما در دوره فرهاد مجیدی بیشتر خانه نشین شده است. 


اگر چه مهری امسال کمتر به بازی گرفته شد اما در نهایت در لیست خروج قرار نگرفت. مهری پس از اینکه بازیکنان استقلال دچار ویروس کرونا شدند مدتی را به بهانه سرماخوردگی در تمرینات شرکت نکرد. او هفته گذشته هم با تصور اینکه در لیست خروج قرار دارد در تمرینات غیبت کرد، آن هم بدون اینکه به کادرفنی اطلاعی بدهد.


پس از اینکه مهری به تمرینات بازگشت و متوجه شد در لیست خروج نیست این بار مجیدی او را مورد غضب قرار دارد و در لیست نهایی برای بازی‌های اخیر قرار ندارد. مهری به دلیل مسائل انضباطی همچنان جایی در ترکیب استقلال ندارد اما از طرف کادرفنی به او پیغام داده‌اند اگر در تمرینات خودش را نشان دهد در ترکیب اصلی هم بازی خواهد کرد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->