افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دولت سیزدهم پیگیر تحقق مطالبات به حق معلمان و فرهنگیان است

  • کد خبر: ۹۹۵۱۵
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
دولت سیزدهم پیگیر تحقق مطالبات به حق معلمان و فرهنگیان است
استاندار البرز گفت: تمامی مطالبات فرهنگیان به جا و حق است اما باید شرایط فعلی کشور را نیز در نظر بگیریم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در دیدار با جمعی از فرهنگیان استان البرز با بیان اینکه همواره نگاه و احترام ویژه ای برای جایگاه معلمان قائل بوده ام، گفت: معلمان الگوی ارزشمندی برای جامعه هستند و پیشرفت و توسعه کشور در گرو فعالیت و حضور این قشر فرهیخته و فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه رکن اساسی آموزش و پرورش در جامعه، معلمان هستند، یادآور شد: کسانی که معلم می‌شوند عشق به آموزگاری دارند و با دلی آکنده از شوق و علاقه به تعلیم و تربیت می‌پردازند.

عبداللهی با بیان اینکه از گذشته تاکنون مقام برتر احترام و اعتماد مردم را معلمان داشته اند، تصریح کرد: مردم چشم به رفتار و منش آنها دارند.

وی با بیان اینکه از تمامی مشکلات و مسائل فرهنگیان آگاه هستم، افزود: در تمامی ادوار مسؤولیتم با وزارت آموزش و پرورش و سطوح مختلف این وزارتخانه ارتباط سازنده داشته‌ام و برای حل مسائل برنامه ارائه داده‌ام.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: متاسفانه به دلایل متعدد که بواسطه اعمال تحریم ها و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی صورت گرفته با مشکلات عدیده‌ای برای ارزآوری و صادرات نفتی و غیرنفتی مواجه هستیم.

استاندار البرز افزود: بر این اساس در خصوص موضوعاتی همچون افزایش حقوق و مزایا در گروه های مختلف شغلی وجود دارد که در شرایط فعلی امکانش مهیا نیست.

وی گفت: البته که دولت سیزدهم این موضوع را رها نکرده و با اتخاذ تدابیری ویژه درصدد ایجاد بسترهای لازم جهت افزایش رفاه و آسایش مردم است؛ همچنین دولت از ابعاد مختلف بدنبال درآمد افزایی و چاره اندیشی برای رونق اقتصادی است.

وی گفت: همه در یک کشتی هستیم و باید از هم مراقبت کنیم تا آسیبی متوجه هیچ قشر و گروهی در کشور نشود.

استاندار البرز افزود: تمامی مطالبات فرهنگیان به جا و به حق است ولی باید شرایط کنونی کشورمان نیز در نظر بگیریم.

وی گفت: تمنا دارم که فرهنگیان نیز برای تحقق اهداف توسعه ای استان همراه ما باشند تا در کنار این آرامش و همدلی بتوانیم بستر رفاه و آسایش تمامی اقشار جامعه را فراهم کنیم.

عبداللهی افزود: نگذاریم دشمنان از کمبودها و مشکلات ما رخنه کند و موجبات ناراحتی و ناآرامی را برای رسیدن به اهداف پلیدش در کشورمان فراهم کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->