آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

وقتی مهران مدیری به جواد کاظمیان بی‌محلی می‌کند

  • کد خبر: ۳۶۷۲۳
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
وقتی مهران مدیری به جواد کاظمیان بی‌محلی می‌کند
شب گذشته، جواد کاظمیان، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، میهمان «دورهمی» بود. او در ابتدای صحبت‌هایش و هنگامی که می‌خواست خاطره‌ای از مهران مدیری تعریف کند، از او خواست بلند شود و آن موقعیت را بازی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، در بخشی از برنامه، جواد کاظمیان خاطره‌ای از حضور خود در پشت صحنه سریال برره تعریف کرد و گفت: هادی کاظمی بازیگر سریال برره، یک روز من و کریم باقری را به پشت صحنه دعوت کرد. آقا کریم لحظه آخر گفت من نمی آیم و تو تنهایی برو. من به پشت صحنه سریال برره آمدم و با همه احوال‌پرسی کردم. آن موقع دوران اوج فوتبال من بود و همه من را می‌شناختند. با کلی ذوق و شوق به سمت شما آمدم که با شما سلام و علیک کنم؛ از دور چشم تو چشم شدیم، اما شما از کنار من رد شدید و رفتید و من را نشناختید (خنده)

کاظمیان در ادامه از مهران مدیری خواست که از روی صندلی بلند شود و نقش او را در آن موقعیت بازی کند. خود کاظمیان هم در نقش مدیری بازی کرد.

مدیری با خنده گفت: همه دلیل این موضوع را می‌دانند؛ من فوتبالی نیستم و خیلی‌ها را نمی‌شناسم. من فقط علی دایی، خداداد عزیزی، علی کریمی و شوچنکو را می‌شناسم (خنده) قول می دهم برنامه که تمام شد، یک ربع بغلت می‌کنم؛ هیچ جا نرو.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->