کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است | بایدن هزینه آن را در انتخابات خواهد داد توماج صالحی به اعدام محکوم شد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم پادشاه عربستان راهی بیمارستان شد پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
سرخط خبرها

مرز شلمچه و چزابه تا پایان ماه صفر مسدود است

  • کد خبر: ۴۳۶۶۷
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
مرز شلمچه و چزابه تا پایان ماه صفر مسدود است
مرزهای شلمچه و چزابه تا اطلاع بعدی مسدود است و با‌توجه‌به شیوع کرونا، کشور عراق هیچ زائری را پذیرش نمی‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار ویژه خرمشهر گفت: همچنان مرز شلمچه از سوی دو کشور ایران و عراق بسته است و از مردم می‌خواهیم به سمت مرز حرکت نکنند.

محمد حیدری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کشور عراق تحت هیچ عنوان، زائر پذیرش نمی‌کند و حتی اتباع خارجی که از دیگر کشور‌ها وارد ایران شده‌اند نیز اجازه ورود به کشور عراق را ندارند.

وی با اشاره به مراجعه برخی زائران به مرز شلمچه، افزود: همچنان مرز شلمچه از سوی دو کشور ایران و عراق بسته است و از مردم می‌خواهیم به سمت مرز حرکت نکنند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: هیچ مراسم عزاداری در مرز‌ها برگزار نمی‌شود و هیچ موکبی نیز در مرز‌ها فعالیت ندارد و نخواهد داشت.

مرز چذابه تا پایان ماه صفر مسدود است

 
فرماندار دشت‌آزادگان از مسدود بودن مرز چذابه تا پایان ماه صفر خبر داد.

حمید سیلاوی با اشاره به آخرین وضعیت مرز چذابه، اظهار کرد: با توجه به اعلام کشور عراق مبنی بر عدم پذیرش اتباع خارجی از جمله ایران در این ایام به دلیل شیوع کرونا، مرز چذابه از سوی هر دو کشور مسدود است.

وی با بیان اینکه مرز چذابه تا پایان ماه صفر مسدود خواهد بود، افزود: از ورود هر نوع کاروان مَشایه (پیاده‌روی) به سمت مرز جلوگیری می‌شود. هیچ موکبی نیز در مرز برپا نشده و هیچ خدماتی به مراجعه‌کنندگان ارائه نمی‌شود.

سیلاوی گفت: در روز‌های اخیر شاهد مراجعه برخی افراد در قالب مشایه به مرز بودیم که با اقناع، به سمت شهر‌های خود بازگردانده شدند. اکنون نیز از مردم می‌خواهیم به سمت مرز چذابه حرکت نکنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->