افزایش ۲۶درصدی پایش آلودگی هوای واحد‌های صنعتی کشور | خراسان‌رضوی در صدر پایش آلودگی توانمندسازی حدود ۱۴ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان رضوی پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تگرگ در برخی استان‌ها تا شنبه (۳۰ تیر ۱۴۰۳) مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی: در استان، صف انتظار برای دریافت جهیزیه نداریم بهره‌مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر از بیمه زنان خانه‌دار کمبود جهانی انسولین‌های قلمی | بخشی از انسولین‌های قلمی مورد نیاز بازار از مسیر واردات تامین می‌شود نزاع و درگیری زوج جوان ۱۰ هکتار مزرعه را به آتش کشید نزاع خیابانی به قتل انجامید| اعترافات تکان دهنده جوان قاتل شکایت از پدر خیانتکار| او برای صیغه هایش میلیاردی هزینه می‌کرد! هشدار: یک مورد مثبت تب دنگی در تربت‌حیدریه مشاهده شد واژگونی لیفتراک در نیشابور حادثه آفرید (۲۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی که گلوی همسرش را برید| فرزندان درخواست قصاص پدر را دارند قتل مسلحانه همسر خیانتکار و معشوقش در ویلا آیا تنهایی و اضطراب باعث سکته مغزی می‌شود؟ آتش سوزی در تالاب هورالعظیم مهار شد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) چگونه یک کوله‌پشتی، کودکان ژاپنی را متحد کرده است؟ عشق به زن متاهل منجر به قتل شد| دستگیری قاتل فراری در مرز کمبود جهانی قلم‌های انسولین‌| هفت میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند انفجار سوپرمارکت در خیابان هدایت مشهد ۲ مجروح بر جای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شرط کرونایی صدور بلیت قطار اعلام شد (۱۵ اسفند ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۱۰۱۳۲۶
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
شرط کرونایی صدور بلیت قطار اعلام شد (۱۵ اسفند ۱۴۰۰)
مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت:استفاده از ناوگان مسافربری ریلی تنها برای افرادی که ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، امکان پذیر است.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی نصیری گفت: با توجه به اتصال سامانه‌های فروش بلیت قطار با سامانه‌های وزارت بهداشت، فروش بلیت به افراد واکسن نزده و افرادی که تست مثبت کرونای آن‌ها در سامانه‌های مذکور ثبت شده است، میسر نیست و در این چهارچوب بررسی تزریق واکسن از مسافران در ایستگاه‌های راه‌آهن انجام نمی‌شود.

او گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد ظرفیت قطار در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و بر این اساس کوپه‌های شش تخته و چهار تخته به ترتیب با پنج و سه مسافر به فروش می‌رسد.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: البته بیشتر قطار‌های مسافربری در مسیر مشهد مجهز به کوپه‌های چهار تخته هستند و همچنین فروش کوپه‌های ۶ یا چهار تخته به صورت خانوادگی با ۱۰۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود.

نصیری گفت: همچنین سهمیه ویژه‌ای از قطار مشهد-تهران نیز برای مسافران مسیر استانی مشهد-آزادور در نظر گرفته شده است که پیش‌تر قطار محلی در این مسیر تردد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->