آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

نخستین رواق تخصصی کودک در حرم مطهر رضوی افتتاح شد

  • کد خبر: ۱۰۲۹۰۹
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
نخستین رواق تخصصی کودک در حرم مطهر رضوی افتتاح شد
نخستین رواق تخصصی کودک با حضور تولیت آستان قدس رضوی در بخشی از فضای رواق کوثر حرم مطهر افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی  گفت: این رواق، به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و در بخشی از فضای رواق کوثر حرم مطهر در فضایی به وسعت ۱۲۰۰ متر مربع افتتاح  شده است  و در فاز نخست، ظرفیت میزبانی از یکصد کودک در هر ساعت را دارد.

حجت الإسلام شریعتی‌نژاد گفت: مخاطبان برنامه‌های این رواق، کودکان ۵ تا  ساله خواهند بود و در کنار بازی و سرگرمی‌های کودکانه، با برخی مفاهیم دینی و آموزه‌های حوزه زیارت نیز آشنا می‌شوند، همچنین برای ارتقای کیفی برنامه‌های این رواق نیز از حضور مربیان و خادمیاران کودک حرم مطهر رضوی استفاده شده است.

وی افزود :  ارائه این خدمات برای کودکان کاملا رایگان است و این خدمت به عنوان بخشی از خدمات حرم مطهر رضوی به زائران در طول سال، ارائه می‌شود .

حجت الإسلام شریعتی‌نژاد گفت :  با تاکید تولیت آستان قدس رضوی  تلاش شده است که «همان‌گونه که در حرم مطهر برای بزرگسالان کار تبلیغی و فرهنگی انجام می‌شود، برای کودکان و نوجوانان نیز  باید برنامه‌های تربیتی و پرورشی  برگزار شود .

وی افزود : کار کودک و نوجوان را در آستان قدس امری جنبی و حاشیه‌ای نمی‌دانیم، بلکه کار اصلی و یکی از وظایف مهم بخش‌های فرهنگی است و برای این مهم برنامه‌ریزی‌های مستمر و طرح‌های جدیدی در دست اقدام است.

منبع: صدا و سیما 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->