ویدئو| سیاه پوش شدن حرم مطهر رضوی همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین(ع) اعمال شب ۱۹ ماه مبارک رمضان + ادعیه و نماز میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند افطار زائران حرم امام رضا(ع) در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) + فیلم
سرخط خبرها

افتتاح استودیوی صاحب الزمان (عج) در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۱۰۲۶۵۵
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
افتتاح استودیوی صاحب الزمان (عج) در حرم مطهر رضوی
بزرگترین استودیوی چند منظوره اعتاب مقدسه در حرم مطهر رضوی افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجموعه استودیو‌های حضرت صاحب‌الزمان (عج) در حرم مطهر رضوی، بزرگ‌ترینافتتاح استودیوی صاحب الزمان (عج) در حرم مطهر رضوی و مجهزترین استودیو‌های رادیو تلویزیونی اعتاب مقدسه است که با هدف تولید برنامه‌های مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی و پخش این برنامه‌ها در شبکه‌های متعدد داخلی و برون‌مرزی راه‌اندازی شده است.
همچنین توسعه بستر‌های برقراری ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی از اقصی نقاط ایران و جهان، یکی از اهداف مهم تجهیز و افتتاح این استودیو‌ها است. در این استودیو‌ها با استفاده از امکانات و تجهیزاتی که به همت آستان قدس رضوی تامین شده، امکان تولید و پخش همزمان سه برنامه ۲۴ ساعته فراهم شده است.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در آئین افتتاحیه این استودیو که با حضور مهمانانی از جمله مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما و حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی برگزار شد اظهار کرد: این استودیو به نام حضرت صاحب‌الزمان (عج) نام گرفته است تا پیام اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را از حرم علی بن موسی الرضا (ع) به جای جای جهان منتقل کند.
محمد مهدی خیرجو تصریح کرد: تا به امروز دوستان و همکاران رسانه‌ای ما در کشور با وجود امکانات محدود، برنامه‌های متعددی را از حرم مطهر رضوی تولید و برای مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت (ع) در جهان پخش می‌کردند که خروجی آن تشرف تعداد قابل توجهی به دین اسلام بوده است.
وی ادامه داد: با این حال، توسعه امکانات و تجهیزات این حوزه یک نیاز ضروری بود و از همین رو، استودیویی با تجهیزات و امکانات لازم طی مدت زمانی کوتاه تجهیز و راه‌اندازی شد تا دوستان ما در این حوزه با قوت بیشتری به تولید برنامه‌های متنوع و فاخر از حرم مطهر رضوی بپردازند.
صبح امروز همچنین از نرم‌افزار موبایلی «رضوان» که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی طراحی شده است، رونمایی شد.
زیارت مجازی، راهنمایی کامل درباره اماکن متبرکه، مسیریابی آنلاین و آفلاین در حرم مطهر رضوی، اطلاع دقیق از برنامه‌های حرم، پاسخگویی به سوالات اعتقادی و شرعی، امکان ثبت درخواست غذای مهمانسرای حضرت رضا (ع)، استفاده از سایر خدمات رفاهی و فرهنگی از جمله شرکت در مسابقات و دریافت هدایای معنوی، و راهنمایی درباره هر آنچه زائران به آن نیاز دارند، از قابلیت‌های این نرم‌افزار موبایلی است.
علاقه‌مندان به استفاده از این برنامه، می‌توانند به تارنمای app.razavi.ir مراجعه و نسخه موبایلی آن را دریافت کنند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->