انجام بیش از ۳۱۵ میلیون سفر توسط ناوگان اتوبوسرانی مشهد در سال ۱۴۰۳ سرپرست روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس منصوب شد (۲۴ فروردین ۱۴۰۴) مشهد و دردسر‌های یک روز واحد برای تعطیلی شهر فرودگاهی مشهد در انتظار تصمیم مسئولان ملی شهردار مشهد مقدس: تعامل و همراهی ایجادشده در استان برای خدمت صادقانه، جای شکر دارد + فیلم جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال ۱۴۰۴ | تمدید اعتبار کالابرگ‌ها تا خرداد ماه فرماندار مشهد: سال ۱۴۰۴ نقطه عطفی در هم‌افزایی و انسجام مدیریتی شهر مشهد است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: فرصت خدمت به امام‌رضا(ع) را قدر بدانید، این فرصت نباید صرف حاشیه شود معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، امسال افزایش چشمگیری یافته است ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۲۴ فروردین ۱۴۰۴) انجام بیش از ۷میلیون و ۲۴۱هزار سفر از طریق مترو مشهد در اسفند ۱۴۰۳ قلندرشریف: خدمات شهرداری مشهد الگوی شهر‌های کشور شده است چاله آسانسور در مشهد قربانی گرفت (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) ثبت ۲۵ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) تاریخچه‌ای از ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد | اولین بیمارستان تامین اجتماعی در مشهد آخرین وضعیت پروژه میدان شهید فهمیده مشهد | گره ترافیکی بولوار توس باز می‌شود (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) پیشخان‌های زیارت مشهد، تحقق معماری اسلامی‌ایرانی در شهر محله اسماعیل آباد مشهد در تب و تاب توسعه | دیدار مردمی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری هوای کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس خبر داد؛ اتمام عملیات‌های عمرانی پروژه احداث معبر بلوار کرامت
سرخط خبرها

ساده باش، اما مهربان

  • کد خبر: ۱۰۲۹۳۶
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
ساده باش، اما مهربان
ملیحه کرمانی، کارشناس حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی

نگاه نوستالژی به عید و عیدی همیشه یاداور خاطرات خوب و شیرین برای همگان است. پویش مشهد-مهربان با شعار " عیدی امده – عیدی بدیم" این روز‌ها تلنگری ساده است به اتفاقات هرچند کوچکی که می‌تواند منشا تاثیرات بزرگ و حس خوبی در بین مشهدی‌ها و زائر‌ها باشد.

کمپین مشهد - مهربان
این کمپین با نگاهی به سادگی انتقال شادی با رفتار‌هایی که شاید گاهی فراموش شان کرده باشیم بر آن است که یادآوری کوچیکی داشته باشد به کار‌هایی که هر چند کوچک دیده می‌شوند، اما تاثیری بزرگ و شیرین دارند، تماس کوتاه با اعضای خانواده، بخشیدن یک دلخوری، پیامک احوال پرسی و تبریک، اهدای یک کتاب خوب و ... که هرچند در ظاهر کار ساده‌ای دیده شود، ولی اثری بزرگ و دلپذیر دارد.

با توجه به آلودگی بصری رایج این روز‌ها در شهر‌ها در این پویش تلاش بر استفاده از حداقل و کمترین المان گرافیکی و تاکید بر سادگی و انتقال سریع محتوا شده است. استفاده از تک رنگ‌های متنوع، نماد‌های ساده و روزمره و ادبیات رایج و نوستالوژیک تلاشی در همین راستا بوده است.

استفاده از کلیدواژه شیرین و بیادماندنی "عیدی" با هدف جذابیت و انتقال مفهوم با استفاده از تاثیر ذهن خوانی انتخاب خوبی است.

مشهد - مهربان یادآوری کوتاهی است بر خلق و خوی مردمان شهر مهربانی و رافت و بخشندگی که نشات گرفته از حضور امام مهربانی هاست. این نگاه‌ها در تبلیغات محیطی این روز‌های شهر‌هایی که شتاب مدرنیته در آن زیاد است، جذابیت دارد به شرطی که مقطعی نباشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->