میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند افطار زائران حرم امام رضا(ع) در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) + فیلم آیت‌الله نوری همدانی جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد پذیرایی از ۱۴هزار روزه اولی پای سفره افطار امام رضا(ع)
سرخط خبرها

عضو مجلس خبرگان رهبری: روز قدس یک حرکت قرآنی است

  • کد خبر: ۱۰۶۵۳۸
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
عضو مجلس خبرگان رهبری: روز قدس یک حرکت قرآنی است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی روز قدس یک حرکت قرآنی است که مسلمانان در آن ثابت قدم هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله محسن حیدری آل کثیر عصر امروز پنجشنبه ، در همایش روز جهانی قدس با نام "قد‌س محور است" که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: اسلام و قرآن به ما اجازه نمی دهد که در برابر این جنایات سکوت کنیم. بنابراین ایستادگی در مقابل رژيم صهيونيستي یک واجب شرعی است.
وی با بیان اینکه بشارت های پیروزی واضح است افزود: اسرائیل به بمباران و حمله به فلسطین اکتفا نمی کند و به بقیه سرزمین های اسلامی نیز حمله می کند، زیرا برای تحقق شعار نیل تا فرات به اشغال تمام جهان اسلام فکر می کنند، بخاطر اینکه خود را نژاد برتر و فرزند خدا می دانند. در بلندی های جولان، کرانه باختری و برخی نقاط دست به اشغال زدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در لبنان و عراق و سوریه هم با همکاری های تکفیری ها به اشغال روی آوردند که با مقاومت نیروهای حشدالشعبی و حزب الله روبرو شدند که اگر این رشادت ها نبود همه این سرزمین ها را اشغال شده بودند، اما حالا با شکست مفتضحانه روبرو شدند.

وی افزود : عادی سازی روابط کشورهای مرتجع منطقه با رژيم صهيونيستي برای محور مقاومت اهمیتی ندارد و این عناصر خودفروخته بزودی به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

گفتنی است؛در همایش “قدس محور است” ،جمعی از زائرین ،دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی و نخبگان اسلامی از کشورهایی چون، هند، عراق، نیجریه، لبنان، یمن آذربايجان، کشمیر و... حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->